رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مدیران در دوران بحران باید صبر و اخلاق اسلامی داشته باشند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مدیران در دوران بحران باید صبر، استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشند، گفت: زیان‌های ناشی از کم کاری و قصور در زمان بحران، بیشتر از هر زمان دیگری است.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 10December 2017

مدیران در دوران بحران باید صبر، استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که امروز با حضور «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران در دوران بحران باید صبر، استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: باید تلاش کنیم که بتوانیم حال کسانی را که در یک شب همه چیز خود را از دست داده‌اند، درک کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسه چهارشنبه هیأت دولت گزارش وضعیت مردم و دلسوزی‌های استاندار کرمانشاه را به رئیس جمهور ارائه خواهم کرد، متذکر شد: وجود هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه یک موهبت برای مردم آسیب‌‌دیده است، بازوند از روی دلسوزی برای مردم، به مسؤولان فشار می‌آورد.

شهیدی عنوان کرد: زیان‌های ناشی از کم‌کاری و قصور در زمان بحران، بیشتر از هر زمان دیگری است، گاهی یک کوتاهی ساده ممکن است به قیمت جان هموطنانمان تمام شود.

این مسئول ضمن تشکر و قدردانی از خدمت‌های مسئولان، ادامه داد: باتوجه به دامنه و‌ وسعت خسارات در منطقه، خدمات صورت گرفته فراتر از انتظار بوده است. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: مردم ما در زمان جنگ، فرزندان خود را به جبهه فرستادند و خود نیز در پشت جبهه حضور داشتند و توانستند با وجود سختی‌ها دشمن را خسته و درمانده کنند. 

وی با بیان اینکه 3 میلیون و 330 هزار نفر زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، ادامه داد: از این تعداد 200 هزار نفر اهل استان کرمانشاه هستند.

شهیدی یاد‌آور شد: همه ملت ایران می‌دانند که مردم کرمانشاه در زمان دفاع مقدس برای کشور چه فداکاری و ایثارگری‌هایی انجام داده‌اند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار