سرهنگ آتانی:

وحدت نیروهای مسلح موجب شکست دشمنان می‌شود

فرمانده یگان ویژه صابرین سپاه «وحدت» را مهمترین عامل پیروزی نیروهای مسلح و شکست دشمنان دانست و بر لزوم آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ - 11December 2017

وحدت نیروهای مسلح موجب شکست دشمنان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ پاسدار آتانی فرمانده تیپ صابرین نیروی زمینی سپاه در همایش وحدت میان این تیپ و تیپ 65 ویژه نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت وحدت اظهار داشت: با مطالعه فرهنگ کشورها متوجه می‌شویم هر تسلطی که از سوی بیگانگان روی داده به واسطه تفرقه بوده است؛ به عبارت دیگر هیچ پیروزی و موفقیتی برای بیگانگان روی نداده مگر اینکه تفرقه‌ای از سوی مغلوبان به وجود آمده باشد.

وی با بیان اینکه در تفکر اسلامی وحدت بسیار ارزشمند است، افزود: اگر قرار است از کشور، دین و ناموس‌مان در برابر دشمنان حراست کنیم، این امر محقق نمی‌شود مگر در سایه وحدت؛ بنابراین اگر در بین تمام اقشار جامعه وحدت وجود داشته باشد، دشمن فکر تجاوز هم به خود راه نمی‌دهد و این آرزو را به گور می‌برد؛ همان‌گونه که تاکنون شاهد بوده‌ایم.

سرهنگ آتانی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان بنا به تعریف بزرگان ویژگی‌هایی دارند که نبود آن‌ها با نابودی کشور مواجه می‌شود؛ بر این اساس هر کجا وحدت داشتیم قوی‌ترین دشمنان را شکست دادیم و در آینده نیز همین‌گونه خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر حمایتی از ارتش یا سپاه در برابر دیگری از آن سوی مرزها صورت می‌گیرد، این حمایت دلسوزانه نیست؛ زیرا آن‌ها هیچگاه به دنبال موفقیت ما نیستند؛ پس در برابر توطئه‌های دشمنان و ایجاد تفرقه‌ای که دشمنان به دنبال آن هستند آنچه اهمیت دارد، وحدت بین نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه است.

فرمانده یگان ویژه صابرین در پایان تصریح کرد: امروز ارتش و سپاه دست در دست هم برای خدمت به این ملت و نظام آماده هستند؛ البته برای رسیدن به کمال مطلوب هم باید این وحدت را روز به روز گسترش دهیم بنابراین باید سلاح‌های خود را محکم بگیریم و آن را به سوی دشمن نشانه برویم؛ هدف آزادی قدس است و تا آزادی آن هم کمتر از 25 سال باقی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار