مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر:

بهترین وسیله آشنایی با فرهنگ رشادت و پایمردی زبان «هنر» و «ادبیات» است

سرهنگ «ثامر چنعانی» گفت: زبان هنر و ادبیات، بهترین وسیله برای آشنایی جوانان به‌خصوص دانشجویان با رشادت و پایمردی رزمندگان است.
کد خبر: ۲۷۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 13December 2017
زبان هنر و ادبیات، بهترین وسیله آشنایی جوانان با فرهنگ رشادت و پایمردیسرهنگ «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر حاشیه این مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی «هنر و ادبیات مقاومت» که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: زبان هنر و ادبیات، بهترین وسیله برای آشنایی جوانان به‌خصوص دانشجویان با رشادت و پایمردی رزمندگان است.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ اثر ادبیات مقاومتی شامل شعر، داستان، عکس، نقاشی، طراحی پوستر، نمایش خیابانی، فیلم کوتاه و موسیقی، با محورهای شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص، شهدای دفاع مقدس و مقاومت، آزادی خرمشهر و راهیان نور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر با تأکید بر این‌که مخاطبان این جشنواره دانشجویان، کارمندان و هیأت‌های علمی هستند، ادامه داد: حدود ۱۰ درصد این آثار متعلق به پرسنل و اساتید دانشگاه و ۹۰ درصد متعلق به دانشجویان بود که همگی مورد بازبینی و داوری قرار گرفتند و امروز شاهد مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار