رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران است

«سید سعید حسینی» با بیان این‌که حماسه ۹ دی جلوه بصیرت افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران است، گفت: باید حماسه ۹ دی تبیین و تعمیق و برای همیشه ماندگار شود و فراموش نشود.
کد خبر: ۲۷۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 14December 2017

حماسه 9 دی جلوه بصیرت افزایی و ولایتمداری ملت استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «سید سعید حسینی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی، جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران است.

وی با اشاره به این‌که در سال ۱۳۸۸ مردم با حضور خود در مقابل دشمنان، بصیرت خود را نشان دادند، افزود: باید حماسه ۹ دی تبیین و تعمیق و برای همیشه ماندگار شود و فراموش نشود.

سید سعید حسینی با بیان این‌که حضور گسترده مردم در این روز موجب خلق حماسه‌ای ماندگار در جامعه شد، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی مردم بود.

وی با بیان این‌که در روز ۹ دی حق بر باطل پیروز شد، اضافه کرد: باید این موفقیت بزرگ در جامعه به خوبی شفاف شود که در این میان رسانه‌ها رسالت بسیار بزرگی را بر دوش دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به این‌که ابعاد و پیامد‌های داخلی و خارجی ۹ دی شیوه‌های براندازی جنگ نرم دشمنان و بصیرت‌افزایی جوانان نسبت به فتنه‌های دشمن بود، تصریح کرد: در روز ۹ دی جوان و پیر در خیابان‌ها بودند و با این حرکت گسترده خود، به دشمن نشان دادند که مدافع امام و انقلاب هستند.

وی با بیان این‌که در روز ۹ دی ملت ایران به جهانیان اثبات کردند که مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد هستند و از ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادرند هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی کنند، تصریح کرد: البته مردم برای خلق چنین حماسه‌ای هزینه‌های هنگفتی را متحمل شدند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۲۰ شهید به انقلاب در حماسه ۹ دی و مجروح شدن تعدادی از جوانان بسیجی بیان کرد: برخلاف وضعیت کشوری، در زنجان فتنه آن‌چنان پر و پال باز نکرد، البته حرکت‎های بسیار ریزی در نتیجه تحریک سران از مرکز صورت می‌گرفت، اما بصیرت مردم مانع از آن شد که این حرکت‌ها و جنبش‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار