فرمانده انتظامی استان زنجان:

توجه به فرهنگ، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

سردار «علی آزادی» گفت: در صورت توجه به مقوله فرهنگ و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در بین مردم، آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۷۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ - 16December 2017

توجه به فرهنگ، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و نیروی انتظامی استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه علم، دانایی و آگاهی در دین مبین اسلام، از کتابخانه‌های عمومی به عنوان مرکزی برای توسعه فرهنگی و ایجاد جامعه دانایی محور و ارتقای شناخت، آگاهی و بصیرت مردم یاد کرد.

وی اظهارداشت: مطالعه و کتابخوانی سبب ایجاد شناخت و بصیرت شده که کتابخانه‌های عمومی در این راستا نقش مهم و تأثیر گذاری دارند.

سردار آزادی گفت: امروزه میان توجه به مقوله فرهنگ، به‌خصوص کتاب و کتابخوانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رابطه معناداری وجود دارد و در صورت توجه به مقوله فرهنگ و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در بین مردم، آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

وی به موضوع فضای مجازی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: والدین در خصوص دسترسی و استفاده کودکان از فضای مجازی باید مراقبت‌های لازم را به عمل آورند و آنان را به موضوعات مفید، علمی و مطلوب راهنمایی کنند.

وی با قدردانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی برای اقشار مختلف مردم استان، عنوان کرد: در کتابخانه‌های عمومی فعالیت‌های خوبی برای گروه‌های مختلف سنی اجرا می‌شود که ارزنده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار