در جلسه گردهمایی سردبیران نشریات ندسا عنوان شد؛

برآورده ساختن نیازهای علمی نیروی دریایی سپاه توسط پژوهشگران

در جلسه گردهمایی سردبیران نشریات ندسا بر ضرورت استفاده از نویسندگان و پژوهشگران برای برآورده ساختن نیازهای علمی نیروی دریایی سپاه تاکید شد.
کد خبر: ۲۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ - 18December 2017

برآورده ساختن نیازهای علمی نیروی دریایی سپاه توسط نویسندگان و پژوهشگرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، گردهمایی نویسندگان و سردبیران نشریات تخصصی نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

ناوسالار «نقی پوررضایی» معاون دانش و پژوهش ندسا در این گردهمایی اظهار داشت: از سال 1389 یکی از سیاست‌های معاونت دانش و پژوهش در حوزه نشریات، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان فکری و ترویج علم و دانش بوده است. لذا انتشار نشریات تخصصی در راستای ترویج علم و دانش کاربردی و نیازمندی‌های علمی نیرو صورت گرفته است.

وی افزود: چاپ نشریات علمی و تخصصی یکی از ابزارهای مهم در ترویج و نشر علم و دانش محسوب می‌شود. معاونت دانش و پژوهش ندسا در راستای ماموریت ترویج دانش و علم، نشریات تخصصی را در سطح نیرو تولید کرده و 6 نشریه تخصصی در حوزه اطلاعات، عملیات و هوادریا همراه با نشریات «موج دانش»، «خلیج فارس»، «راهبرد پایدار» و «خلیج فارس و امنیت» تولید می‌کند که هر کدام با توجه به هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری خاص خود جهت احصاء نیازهای علمی در نیرو تعریف شده‌اند.

ناوسالار پوررضایی تصریح کرد: نگاه سردبیران باید یک نگاه علمی باشد و در سیاست‌گذاری نشریات باید دقت کرد تا نیازمندی‌های علمی و دانشی نیرو برطرف شود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار