جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استقامت و پایداری رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله با گروه تروریستی داعش و پیروزی بر این جنایتکاران دشمنان اسلام را عصبانی و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.
کد خبر: ۲۷۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 18December 2017

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کردبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم استان  اردبیل که در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مفتح اظهار داشت: آیت‌الله مفتح بزرگمردی است که وحدت بین حوزه و دانشگاه را بنیان نهاد و این دو مرکز علمی و حوزوی در کشور از مراکز تعالی علم و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران هستند که باید یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بداریم.

وی در مورد برگزاری کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان اردبیل گفت: شهدا از زمان شروع جنگ تحمیلی تا به امروز همیشه برای ما به عنوان یک چراغ راه بودند و امروز نیز شاهد این هستیم که فرزندان ایران اسلامی در قالب رزمندگان مدافع حرم به دفاع از حریم اهل بیت (ع) پرداخته و خون پاک خود را در این راه نثار کردند که به برکت خون این شهدا پیروزی بر جبهه کفر حاصل شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شهدای مدافع حرم عشق‌ورزی ملت ایران برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) را به جهانیان نشان دادند و استقامت و پایداری رزمندگان که بعد از قریب به 6 سال پیروزی را در مقابل این گروه تروریستی به ارمغان آورد، سبب عصبانی شدن دشمنان اسلام و خنثی‌ شدن توطئه‌های آن‌ها شده است.

سردار فضلی تصریح کرد: رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت با خدا معامله کردند و ارزش کار آن‌ها ماندگاری در تاریخ است و با عنایت خداوند و به برکت خون شهدا مجاهدت آن‌ها بی‌پاسخ نماند و با طعم پیروزی بر این شجره خبیثه به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از دشمنان اصلی مسلمانان جهان هستند، تصریح کرد: عصبانیت‌ دشمنان اسلام از پیروزی‌های جبهه مقاومت سبب شد که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتخاب کنند که این اقدام رئیس جمهور آمریکا خون مسلمانان جهان را به جوش آورد و طی چند روز در قالب اعتراضات به این موضوع چندین نفر شهید و بیش از دهها تن مجروح شدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی (ره) دشمن اصلی جهان اسلام را آمریکا معرفی کردند و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود به نیرنگ و حیله‌های استکبار جهانی در رابطه با اسلام و مسلمانان اشاره کردند که ضرورت دارد جوانان و نوجوانان نیز از شیطنت‌های آمریکا در جهان اسلام آگاه شوند.

فضلی در پایان متذکر شد: برگزاری کنگره‌های شهدا سبب زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره شهدا و نیز تبیین آرمان‌های ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان این کشور هستند، می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها