سردار نصیری:

سپاه استان تهران دارای فرماندهان جوان و مجربی است

فرمانده سابق سپاه استان تهران گفت: این سپاه از فرماندهان جوان و مجربی برخوردار است که با روحیه جهادی، کارها را به پیش می‌برند.
کد خبر: ۲۷۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ - 19December 2017

سپاه استان تهران دارای فرماندهان جوان و مجربی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «علی نصیری» فرمانده سابق سپاه استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان تهران اظهار داشت: سپاه استان تهران از سال 90 با تدبیر فرمانده کل سپاه در شهرستان ری شکل گرفت؛ سپاهی که به لحاظ ساختاری و زیرساختی می‌بایست از ابتدا برای سازماندهی امور شکل می‌گرفت.

وی افزود: بر این اساس 11 ناحیه از سپاه استان البرز به سپاه استان تهران الحاق شد و 4 ناحیه جدید هم ایجاد شد. همچنین تمامی اقشار بسیج در سپاه استان تهران سازماندهی شدند.

سردار نصیری بیان داشت: به لحاظ زیر ساختی برای حوزه‌های مقاومت این سپاه 80 حوزه مقاومت ایجاد شد و ساختمان‌های جدیدی در حال ساخت است. همچنین 100 سوله صالحین بسیج طی مدت هشتاد ماه ساخته شد و در حوزه کادرسازی امروز سپاه استان تهران از فرماندهان جوان و مجربی برخوردار است.

فرمانده سابق سپاه استان تهران گفت: ما هر روز در مسیر انقلاب نیاز به کار جهادی داریم؛ فعالیت‌های محرومیت‌زدایی این سپاه و نیز کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه بخشی از اقدامات جهادی سپاه سیدالشهدا (ع) بوده است.

وی تصریح کرد: در استان تهران ارتباط صمیمی با ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران داشتیم، زیرا آن‌ها را پدر معنوی شهرستان‌های این استان می‌دانیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار