همایش راویان دفاع مقدس-10/ سردار فضلی:

آمریکا با مطرح کردن موضوع «قدس» به دنبال جبران شکست‌هایش در منطقه است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت با الگو گرفتن از حماسه‌های دوران دفاع مقدس شکل گرفت، گفت: آمریکا با مطرح کردن «قدس» به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال جبران شکست‌هایش در منطقه است.
کد خبر: ۲۷۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 19December 2017

آمریکا با مطرح کردن موضوع «قدس» به دنبال جبران شکست‌هایش در منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه هشتمین همایش دو روزه راویان دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت حفظ آثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی با تاسی از الگوی دفاع مقدس و پیشینه تجربی به دست آمده توانست به پیروزی‌های بزرگی در برابر دشمنان تکفیری دست یابد.

وی با اشاره به اقدام ننگین آمریکا مبنی بر انتقال سفارتش از تل‌آویو به قدس شریف گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی و آمریکا حکایت از عجز آن‌ها در برابر جبهه مقاومت دارد، آن‌ها می‌خواهند از این طریق شکست‌هایی که از جبهه مقاومت خورده‌اند را جبران کنند.

سردار فضلی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما بر پایه سه رکن اساسی قرآن، عترت و مردم شکل گرفته است و اگر بتوانیم مردم را با قرآن و عترت آشنا کنیم، به مسیر تکاملی انقلاب کمک کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اگر شما راویان لشکر سپاه صاحب الزمان نبودید، امروز چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: اینکه امروز در جامعه ما نسل جوان اشتیاق به جهاد فی سبیل الله دارد و داوطلب دفاع از حرم می‌شوند و شهدای بزرگی چون حججی‌ها از آن‌ها بیرون می‌آید، نشان از اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه ثقل اصلی راهیان نور راویان هستند، افزود: باید به مسئله روایتگری توجه کرد، چرا که هر چقدر دانش، مطالعه و آموزش راویان ارتقا یابد، به همان نسبت کار راویان در عرصه بصیرت افزایی و ترویج ارزش‌ها عمق بیشتری پیدا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز راوی دفاع مقدس بودن، کاری زینبی است و نوعی افتخار محسوب می‌شود. بنده نیز کارت راویتگری دارم و همه جا آن را با خود می‌برم، و چه افتخاری از این بالاتر که راوی شهدا باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار