بازدید شهردار کرج از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز

شهردار کرج در اولین ساعات کاری جهت بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز به این مجموعه رفت و در جریان جدیدترین مراحل و برنامه‌های ساخت این مرکز قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ - 21December 2017

بازدید شهردار کرج از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، صبح امروز «اصغر نصیری» شهردار کلانشهر کرج بعد از زلزله شب گذشته و پس از پشت سر گذاشتن ساعاتی پر از التهاب در ستاد بحران استانداری البرز، در اولین ساعات کاری همراه با سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز جهت بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به این مجموعه رفت و در جریان جدیدترین مراحل و برنامه های ساخت مرکز فرهنگی قرار گرفت.

نصیری در این بازدید ضمن ابراز خوشنودی از سرعت عمل در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: الحمدالله با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کارهای بسیار ارزشمندی در استان البرز شروع شده و برای مجموعه شهرداری کرج توفیقی حاصل شده که بتوانیم در حد توانمان به پیشبرد این برنامه ها کمک کنیم.

شهردار کرج در ادامه افزود: طی بازدیدی که از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشتیم امیدوارم طرح‌‌های تکمیلی و نهایتاً دسترسی‌های مناسب‌تری برای این مرکز فرهنگی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین در بودجه سال آینده این فعالیت‌ها را منظور خواهیم کرد تا همه برنامه‌ها به نحو مطلوب اجرا شوند.

وی در پایان یادآور شد: در ضرورت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان البرز هیچ تردیدی نیست و به جهت موقعیت جغرافیایی خاصی که این مجموعه فرهنگی دارد می بایست تمهیداتی برای حجم تردد بالا در آینده برای آن در نظر گرفته شود و قطعا کمک به ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس از اهداف اصلی شهرداری کرج خواهد بود.

شهردار کرج پس از بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز جهت تجدید میثاق با شهدا به زیارت شهدای گمنام مدفون در نورالشهدای عظیمیه رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار