فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

دشمن از طریق فضای مجازی در صدد تخریب بنیان خانواده است

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه دشمنان کوچکترین کانون اجتماع که خانواده نام دارد را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: دشمن از طریق رسانه، فضای مجازی، ماهواره و غیره در صدد تخریب بنیان خانواده است.
کد خبر: ۲۷۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 21December 2017

دشمن از طریق فضای مجازی در صدد تخریب بنیان خانواده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «ابوالفضل طهماسبی» فرمانده سپاه ناحیه زنجان در نشست بصیرتی بسیج خواهران با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و به فکر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: یکی از اهداف شوم و پلید دشمنان نفوذ و ضربه زدن به کانون‌های گرم خانواده است.

وی با بیان اینکه دشمنان کوچکترین کانون اجتماع که خانواده نام دارد را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمن از طریق رسانه، فضای مجازی، ماهواره و غیره در صدد تخریب بنیان خانواده است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است که به هر طریقی به کانون های گرم خانواده آسیب وارد کند، افزود: سپاه و بسیج برای حفاظت از دست آورهای انقلاب اسلامی وظیفه مقابله با آسیب های اجتماعی را دارند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند فرهنگ غربی خود را جایگزین فرهنگ اسلامی کند، تصریح کرد: جنگ نرم را علیه ملت ایران اسلامی راه اندازی کرده و در فکر ضربه زدن به کانون های گرم خانواده هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فکر القای تک فرزندی به ملت ایران بوده و خودشان در راستای افزایش جمعیت اقدامات مهم و اساسی انجام داده اند، ادامه داد: جمعیت کشور ما رو به پیری می رود و باید جوانان و خانواده‌ها در این راستا هوشیار بوده و بصیرت داشته باشند.

طهماسبی با بیان اینکه باید در راستای افزایش جمعیت و سبک زندگی اسلامی اقداماتی توسط کارشناسان و مسئولان انجام شود، اضافه کرد: سپاه و بسیج در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک حال دولت است و در این راستا از حوزه‌های بسیج خواهران و حلقه‌های صالحین استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار