معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان زنجان خبر داد؛

اجرای طرح آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه استان زنجان

حجت‌الاسلام «سید موسی موسوی تبریزی» از برگزاری طرح آموزشی سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی با محوریت بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 24December 2017

آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می شودبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام «سید موسی موسوی تبریزی» امروز (یک‌شنبه) در جلسه هماهنگی طرح آموزش سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، برنامه‌های متعددی به میزبانی این اماکن مقدس اجرا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که یکی از موضوعات مورد توجه در اجرای برنامه‌هاٰ، عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است، افزود: دراین‌باره نسبت به رفع دغدغه‌های ایشان که رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است، اقدام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان این‌که طی روز‌های آینده طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می‌شود، گفت: این طرح با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی با محوریت بقاع متبرکه شاخص و تبدیل امامزادگان به قطب‌های فرهنگی، در نظر دارد تا مرحله نخستن طرح آموزش سبک زندگی اسلامی را با همکاری و مشارکت مربیان متخصص و آموزش دیده اجرا کند.

حجت‌الاسلام موسوی تبریزی با بیان این‌که این طرح در سه بخش مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و تحکیم خانواده و مهارت‌های تربیت فرزند در جوار بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های این دوره آموزشی می‌توانند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها ذکر شده مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این‌که فراخوان مربوط به طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه منتشر شده است، افزود: بر این اساس طبق گزینش، تعدادی مربی از بین مراجعه‌کنندگان حوزه‌های علمیه و ۹ مربی خواهر برای اجرای این مرحله انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان این‌که مربیان شرکت کننده در این طرح، آموزش دیده هستند، خاطرنشان کرد: این مربیان پس از گذراندن دوره‌های تخصصی، مدرک مربی‌گری برای اجرای این طرح را از سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها