فرهنگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انقلاب اسلامی نسخه‌ای شفابخش برای آزادی‌خواهان جهان است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صدور انقلاب به سایر کشورهای مسلمان موفق بوده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی نسخه‌ای شفابخش برای آزادی‌خواهان جهان است.
کد خبر: ۲۷۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ - 25December 2017

انقلاب اسلامی نسخه‌ای شفابخش برای آزادی‌خواهان جهان است«محمدحسین فرهنگی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه ایران با تکیه بر توان نظامی نقش مؤثری در مسائل غرب آسیا دارد، اظهار داشت: از بدود ورود گروه داعش به عراق و سوریه که منجر به ناامنی و کشت‌و‌کشتار در منطقه شد، رزمندگان ایرانی در کنار جهادگران افغانستانی با الگو گرفتن از فرماندهان مقتدری مانند سردار سلیمانی برابر این گروه خطرناک ایستادگی کردند. آنها با الگوگیری از سبک زندگی و مقاومت رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس توانستند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به اینکه در صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورهای اسلامی موفق عمل کرده‌ایم، افزود: امروز در تمام نقاط جهان که مسلمانان مورد ظلم دشمنان قرار می‌گیرند، نمونه‌برداری از تحولات انقلاب اسلامی نسخه‌ای شفابخش و راه‌گشا برای آزادی‌خواهان جهان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادعای پوچ اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر کمک تسلیحاتی ایران به یمنی‌ها را نشان از توطئه جدید ترامپ عنوان کرد و گفت: این حاشیه‌سازی‌ها و تبلیغات رسانه‌ای به‌منظور عقب‌راندن ایران از منطقه و تضعیف قدرت کشورمان است؛ چراکه به خوبی می‌دانند بدونِ حضور ایران در عراق و سوریه داعش شکست نمی‌خورد.

وی با توجه به پایبندی ایران به توافق بین‌المللی برجام خاطرنشان کرد: درحالی‌که سازمان ملل بارها اعلام کرده که ایران در توافق برجام به تمام تعهدات عمل کرده است،‌ اما آمریکایی‌ها همچنان اصرار دارند کشور ما را ناقض قوانین بین‌الملل معرفی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها