سردار غیب‌پرور در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

همکاری سازمان بسیج با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حاشیه بازدید فرماندهان ارشد نیروهای مسلح از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توافق‌هایی بین سازمان بسیج و موزه صورت گرفت.
کد خبر: ۲۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 26December 2017
توافق بسیج با موزه دفاع مقدسسردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که صبح امروز صورت گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در این موزه بسیار خوب است و آثار خوبی به نمایش گذاشته شده است.
 
وی با بیان اینکه پیش از این نیز از این موزه بازدید داشته‌ است، گفت: جا دارد از زحمات شهردار سابق تهران و مدیرعامل سابق موزه به دلیل احداث این مجموعه تشکر ویژه کرد.

سردار غیب‌پرور بیان کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گنجینه‌ای معنوی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و تمامی مردم به خصوص دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند با حضور در این موزه با تاریخ کشور خود و حماسه‌سازان آن آشنا شوند.
 
وی در یایان گفت: در حاشیه این بازدید، توافق‌هایی بین سازمان بسیج مستضعفین و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار