سردار رحیمی:

بیش از 62 هزار پرونده انتظامی در تهران به صلح انجامیده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با تلاش 100 مرکز مشاوره انتظامی در شهر تهران، بیش از 62 هزار پرونده به صلح انجامیده است.
کد خبر: ۲۷۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ - 27December 2017

بیش از 62 هزار پرونده انتظامی در تهران به صلح انجامیده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در آیین اختتامیه نخستین جشنواره «تهران شهر امن» با بیان اینکه این جشنواره با شرکت آثار هنرمندان بسیاری برگزار شده است، گفت: پلیس در برگزاری این جشنواره نقش هدایت‌گر و پشتیبانی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: 100 مرکز مشاوره پلیس در کلانتری‌ها، سرکلانتری‌ها و... فعالیت می‌کنند که خوشبختانه بیش از 62 هزار پرونده در 9 ماه نخست سال جاری در این مراکز به سازش و صلح‌ انجامیده است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه رویکرد پلیس آموزشی است، تصریح کرد: برای موتورسواران متخلف کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود. همچنین بیش از 7 هزار نفر از کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نکرده بودند پس از ارائه آموزش‌های اخلاقی به آنان، به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئولیت حاکمیت برقراری امنیت در جامعه است، گفت: امروزه دولت به دنبال برون سپاری کارهاست اما امر امنیت را نمی‌توان برون‌ سپاری کرد. امنیت، لازمه‌ی انجام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه است و این امنیت دارای ابعاد مختلفی است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه امنیت در جامعه ما وجود دارد اما مردم به خوبی آن را احساس نمی‌کنند، گفت: باید به ارتقای احساس امنیت در جامعه بپردازیم تا مردم به لحاظ ذهنی نیز امنیت داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه وقوع جرایم در تهران کاهش یافته است، اظهار داشت: در تمام حوزه‌ها کاهش داشتیم اما در حوزه سرقت متاسفانه افزایش سه درصدی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها