احسان محمد حسنی در مراسم بازگشایی تماشاخانه سرو:

افتتاح پردیس روایت فتح تا 18 ماه آینده/ 20 سال عقب افتادگی روایت فتح را جبران می‌کنیم

مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت با اشاره به سختی‌های سال آینده برای اهالی فرهنگ و هنر گفت: 20 سال عقب افتادگی روایت فتح را جبران می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ - 27December 2017

افتتاح پردیس روایت فتح تا 18 ماه آینده/ 20سال عقب افتادگی روایت فتح را جبران می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم بازگشایی تماشاخانه سرو شامگاه روز (چهارشنبه، 6 دی ماه) با حضور «مهدی شفیعی» مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد،‌ «احسان محمد حسنی» مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت،‌ »امیر نصیربیگی» مدیر عامل هنرهای نمایشی روایت فتح، «سیاوش طهمورس» و‌ «کریم اکبری مبارکه» بازیگران تئاتر برگزار شد.

«احسان محمد حسنی» مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت ضمن تشکر از مدیریت مجموعه نمایشی روایت بخاطر سرعت و شتاب در جابه‌جایی و انتقال تماشاخانه سرو، اظهار داشت: این روزها همه ما به خبرهای خوش نیاز داریم. تن رنجور بچه‌های محله فرهنگ و هنر انقلاب خسته است و هر کسی از راه می‌رسد با خبرهای منفی و شعار و همایش سعی می‌کنند دوران مسئولیت‌شان را بگذرانند.

وی گفت: هنرمندان حوصله سمینار و همایش ندارند بلکه به آثار ناب، فاخر و ارزشمند نیازمندند و می‌خواهند کار کنند و اثر هنری خلق کنند. در همه رشته‌ها؛ سینما، تئاتر، مستند، هنرهای تجسمی و موسیقی. ما اگر بتوانیم کمکی بکنیم و انرژي خودمان را خرج این کنیم که پیشکسوتان و جوانان با خلق آثار هنری به روح خسته مردم کمک کنند، موفقیم.

احسان محمدحسنی افزود: اگر احساس کردیم کاری از دستمان ساخته نیست بهتر است خودمان محترمانه خداحافظی کنیم و صندلی را خالی کنیم برای کسی که کاری را انجام دهد. در مجموعه بنیاد روایت 2 سال مهلت خواستم. در این 2 سال اگر بگذارند نزدیک به 20 سال عقب افتادگی روایت فتح را جبران می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که اگر ما را از تپش و شتاب نیدازند و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حالی که وضعیت بودجه کشور در سال آینده امیدوار کننده نیست و وضع خرابی است. اولویت دولت مردان هنر نیست سال سختی را در سال آینده خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ظرف 2 سال آینده مجموعه فرهنگی پردیس روایت فتح میدان فردوسی با هشت سالن سینمایی و 2 سالن تئاتر و نگارخانه‌های مختلف و فروشگاه‌های مورد نیاز افتتاح شود. این خبر خوبی برای بچه‌های محله فرهنگ و هنر است. 
محمدحسنی گفت: ما در حوزه فرهنگ و هنر نباید خیلی تمرکزمان بر ساخت و ساز بناها باشد چه‌بسا بسیاری از سالن‌های که شهرداری ساخته است خالی و بدون برنامه رها شده و پولی برای تولید برنامه نیست. اگر ما پردیس سینما بسیازیم و فیلم خوب برای نمایش نداشته باشیم میدان را برای آثار زرد فراهم کرده‌ایم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح بیان کرد: بیاید همه تلاشمان را بکنیم تا به موازات گسترش زیرساخت‌ها از تولیدات خوب در حوزه تئاتر و سینما حمایت کنیم. لذا باید همه تلاشمان را بکنیم تا در سال آینده که سال سخت سینما و تئاتر و هنر خواهد بود به بچه‌های فرهنگ و هنر بد نگذرد و با کار و تولید بتوانیم پرچم فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را بالا ببریم و سرمان را جلوی پدران و مادران شهدا بالا بگیریم و به کارهایمان افتخار کنیم.

وی خاطر نشان کرد:‌ ان اشالله سالن سرو با اجرای نمایش‌های دانشجویی و خاص بتواند همواره گرم و پُر جمعیت بماند و محکم به کارش ادامه دهد. امیدواریم با مشورت پیشکسوتان راه را از بی راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها