دبیر جشنواره مردمی عمار تبریز:

جشنواره عمار محلی برای ظهور انکار شدگان و فراموش شدگان است

دبیر جشنواره مردمی عمارتبریز گفت: جشنواره عمار از دل نابرابری رسانه‌ای و در غربت متولد شد و محلی برای بروز و ظهور انکارشدگان و فراموش شدگان است.
کد خبر: ۲۷۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 31December 2017

جشنواره عمار محلی برای ظهور انکار شدگان و فراموش شدگان استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «روح الله رشیدی» دبیر جشنواره مردمی عمار تبریز در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به نحوه شکل گیری این جشنواره اظهار داشت: عمار از دل نابرابری رسانه‌ای و در غربت متولد شد.

مسئول جبهه مطالعات فرهنگی آذربایجان‌شرقی با اشاره به کار ویژه جشنواره عمار و نحوه تولید محصولات در این جشنواره تصریح کرد: جشنواره عمار محلی برای بروز و ظهور انکارشدگان و فراموش شدگان است.

وی با اشاره به چیستی واژه مردمی در این جشنواره تاکید کرد: وقتی می‌گوییم جشنواره مردمی عمار، می‌پرسند چگونه؟! می‌گوییم، روایت مردم توسط خود مردم در تولید، نقد و اکران جعل و تحریف مشکلات خودشان است.

«رشیدی» با بیان اینکه جشنواره عمار نیاز به پوست اندازی دارد، افزود: متاسفانه در ایامی که شکوه تاریخی ۹ دی باید یادآور می‌شد، ناکارآمدی و تعمد، سعی دارد این تاریخ را به حاشیه ببرد.

دبیر جشنواره مردمی عمار با انتقاد از کسانی که مستضعفان را به فراموشی سپرده‌اند گفت: آن کسی که از ناف مناطق محروم بزرگ شده و به مال و منالی رسیده اما از یادکرد مستضعفان ابا می کند خائن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها