یادداشت/

انتقام‌‌جویی با طعم آشوب!

موج سواری آشوب‌گران بر تحولات اخیر کشور، انتقام‌جویی جریان‌های معاند و رژیم‌های مرتجع غربی-عبری-غربی از انقلاب اسلامی و پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در منطقه علیه جریان‌های تکفیری است.
کد خبر: ۲۷۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ - 31December 2017

انتقام‌‌جویی با طعم آشوب!گروه بین‌الملل دفاع پرس- ناصر سعادت؛ پس از فروپاشی دولت ادعایی داعش، طرح ناکام تجزیه عراق، ایجاد ناآرامی در لبنان و پروژه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، هر لحظه انتظار می‌رفت که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و متحدان مرتجع عربی آن‌ها در وقتی مناسب دست به عقده گشایی بزنند. بنابراین ترامپ وقتی صدای اعتراض مردمی را در برخی از شهرهای کشورمان به وضعیت نابسامان اقتصادی شنید، سر از پا نشناخت و با ارسال پیامی در توئیتر، ضمن اعلام حمایت از معترضان، ایران را متهم به حمایت از گروه‌های تروریستی کرد.

انگار ترامپ فراموش کرده بود که خود و رؤسای جمهور سابق آمریکا تحریم‌های اقتصادی بسیاری را علیه ملت ایران امضا کرده‌اند و حتی خودش اذعان کرده بود که اوباما، داعش را ایجاد کرد.

سعودی‌ها نیز که برای فرار از بحران‌های داخلی دست به دامن آمریکایی‌ها و غربی‌ها شده‌اند، با انتشار هشتگ اعتراضات مردم و موج‌سواری بر این اعتراضات در حال دامن زدن به آن می‌باشند. چرا که آمریکا و رژیم سعودی با رصد تحولات داخلی ایران و با ناامیدی از دستیابی به موفقیت در عرصه منطقه‌ای، امید داشتند با طراحی سناریوهای مختلف و با امید اجرایی شدن یک سناریو، ایران را در داخل دچار فتنه کنند تا برد موثر ایران در منطقه و جبهه مقاومت را کاهش دهند و حداقل برای مدت کوتاهی ایران را در داخل مشغول سازند و مانع اقدامات تاثیرگذار ایران در مقابله با تروریست‌های دست‌پرورده آمریکایی‌ها وسعودی‌ها شوند.

در همین خصوص ولی‌عهد سعودی چندی پیش در گفت‌وگو با شبکه «ام‌بی‌سی»، مدعی شده بود که هدف اصلی نظام ایران رسیدن به قبله مسلمانان است. ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان تبدیل جنگ شود میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم.

با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی بدون توجه به کهنگی ترفندهایشان و متوهم از همراهان تلگرامی، انتظار داشتند اعتراضات معیشتی ابتدا از چند شهر و سپس در کل کشور فراگیر و سپس با همراهی جیره‌خواران محور غربی-عبری- عربی به آشوب سراسری تبدیل شود؛ اما هراس عده قلیل آشوبگران و همراهی نکردن معترضان به وضعیت اقتصادی با آنان، نشان داد که آمریکا، صهیونیسم و رژیم سعودی این بار نیز ناکام ماندند.

با این حال، کسانی‌ که شب گذشته با موج سواری بر اعتراضات معیشتی مردم اموال عمومی را تخریب کردند و موجب سلب امنیت مردم شدند و همچنین شعارهای ساختارشکنانه سر دادند، باید بدانند که بازی کردن در زمین دشمن خطرناک است. آن‌ها اگر طرفدار مردم هستند باید مراقب باشند در زمین دشمنانی مثلی آمریکا و آل‌ سعود که دشمنی آنها برای ما امری ثابت شده است، بازی نکنند و اجازه دهند مطالبات مردم از مسئولان از مجرای قانونی پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار