امیر خانزادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پنجاهمین ناوگروه دریایی ایران به زودی راهی آب‌های بین‌المللی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه چهل و نهمین ناوگروه این نیرو در حال بازگشت به کشور است، گفت: پس از پایان ماموریت ناوگروه 49، پنجاهمین ناوگروه راهی آب‌های بین‌المللی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 01January 2018

پنجاهمین ناوگروه دریایی ایران به زودی راهی آب‌های بین المللی می‌شودامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: نیروی دریایی از دوران دفاع مقدس تاکنون شرایط مختلفی را پشت سر گذاشته و در دوران تحریم توانسته به موفقیت‌های بسیاری دست یابد؛ اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش‌های بسیاری صورت بگیرد و ممارست و مهارت‌های کارکنان این نیرو برای رفع کمبودها، افزایش یابد.

فرمانده نداجا با اشاره به حضور موثر ناوگره‌های ایران در آب‌های بین المللی جهت تامین امنیت نفتکش‌ها و کشتی های تجاری گفت: ناوگروه فعلی که چهل و نهمین ناوگروه کشور ماست، در حال حاضر از بنگلادش در حال برگشت به کشور است و پس از آن پنجاهمین ناوگروه کشورمان به آب‌های بین المللی اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این ناوگروه متشکل از یک ناوشکن و یک ناو پشتیبانی است که در بزرگترین رزمایش مشترک امداد و نجات با دیگر کشورها در اقیانوس هند شرکت کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار