پخش آزمون سراسری حفظ قرآن از تلویزیون

در جلسه‌ مشترک بین مدیران قرآنی، بر پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط شبکه‌های قرآن و معارف و سوم سیما تاکید شد.
کد خبر: ۲۷۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ - 02January 2018

پخش آزمون سراسری حفظ قرآن در شبکه‌های قرآن و سه سیمابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در جلسه‌ای که بین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرتضی خدمتکار معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط شبکه‌های سیما تاکید شد.

در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای تبلیغات و پوشش رسانه‌ای نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین آزمون قرآنی کشور، مقرر شد شبکه قرآن و معارف سیما به‌عنوان شبکه تخصصی در حوزه قرآن و معارف و همچنین شبکه سه سیما نقش قابل توجه‌ای را جهت انعکاس این آزمون ایفا کنند.

در پی این توافق به‌عمل آمده، قرار است برنامه «رصد» در روزهای یکشنبه تا روز برگزاری آزمون (دهم اسفند) به‌صورت ویژه به این موضوع بپردازد، ضمن اینکه گروه تلاوت و نغمات دینی این شبکه نیز برنامه‌ای آموزشی در خصوص نحوه برگزاری آزمون به روی آنتن خواهد برد.

بنا بر این گزارش، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، انس با قرآن و معارف اهل بیت (ع) در روز دهم اسفندماه در بیش از ۴۰۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان دی‌ماه از طریق پایگاه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این آزمون ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار