فردا (پنج‌شنبه)؛

مردم سمنان در محکومیت اقدامات اخیر آشوب‌گران راهپیمایی می‌کنند

مردم ولایت‌مدار و انقلابی سمنان در محکومیت اقدامات اخیر آشوب‌گران در تخریب اموال عمومی و توهین به اعتقادات ملت، صبح فردا (پنج‌شنبه) راهپیمایی خواهند کرد.
کد خبر: ۲۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 03January 2018

مردم سمنان در محکومیت تجمعات اخیر راهپیمایی می کنندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، مردم ولایت‌مدار و انقلابی سمنان صبح فردا (پنج‌شنبه) مسیر میدان «مشاهیر» تا میدان «سعدی» را طی کرده و انزجار خود را از سوءاستفاده دشمن از تجمعات اخیر مردم اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن دعوت از مردم این شهر برای حضور در این راهپیمایی، گفته است: توهین به ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام، غیرقابل بخشش است و ملت مسلمان سمنان با حضور در راهپیمایی روز ۱۳دی‌ماه، یک‌بار دیگر نشان می‌دهند تا پشتیبان ولایت فقیه و ارزش‌های نظام اسلامی هستند.

خاطرنشان می‌شود، مدتی است که شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی علیه وضعیت نامناسب معیشتی مردم است که عده‌ای نیز اقدام به سوءاستفاده از این تجمعات کرده و تاکنون به مساجد، حسینیه‌ها، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و... تعرض کرده‌اند.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، پیام‌هایی که در حمایت از آشوب‌گری این افراد در فضای مجازی منتشر می‌شود اکثراً از کشورهای خارجی خصوصاٌ عربستان سعودی انتشار می‌یابد و همچنین گروه‌هایی همچون سلطنت‌طلب‌ها و منافقین (مجاهدین خلق) نیز لحظه به لحظه از این آشوب ها و تعرض‌ها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها