امیر آراسته در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امیر قویدل در ارتش و سپاه سمت استادی داشت

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: امیر قویدل بواسطه تدریس در دانشکده دافوس و معارف جنگ و همچنین مشاغل حساسش در دوران دفاع مقدس به نوعی در سطح نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، وزارت دفاع و نیروی انتظامی سمت استادی داشت.
کد خبر: ۲۷۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ - 03January 2018

امیر قویدل در ارتش و سپاه سمت استادی داشتامیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص خدمات ارزنده امیر سرتیپ دوم ستاد موسوی قویدل اظهار داشت: امیر قویدل از پیشکسوتان دفاع مقدس بود که بواسطه تدریس در دافوس و معارف جنگ و همچنین مشاغلی که در دوران دفاع مقدس داشت به نوعی در سطح نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، وزارت دفاع و نیروی انتظامی سمت استادی داشت.

وی افزود: امیر قویدل در دوران دفاع مقدس در سمت ها و مشاغل مهمی چون افسر عملیات لشکر، معاون اطلاعات و عملیات نیروی زمینی، رئیس ستاد قرارگاه خاتم، افسر عملیات قرارگاه کربلا و همچنین رئیس ستاد قرارگاه کربلا مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بیشماری بود.

امیر آراسته همچنین گفت: ایشان به لحاظ اخلاقی انسانی بسیار صبور، پرکار، شجاع، مخلص و بی ادعا بود و تا آخرین لحظات زندگیشان مشغول به کار و فعالیت پژوهشی بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار