امام جمعه «بهار»:

مسئولین باید با بیکاری و گرانی مقابله کنند

حجت‌الاسلام «حبیب‌الله حاتم‌نیا» گفت: دولت‌مردان و مسئولین باید به خواسته‌های ملت توجه کرده و با بیکاری و گرانی مقابله کنند.
کد خبر: ۲۷۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 06January 2018

مسئولین باید با بیکاری و گرانی مقابله کنندبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله حاتم‌نیا» امام جمعه شهر «بهار» صبح امروز (شنبه) در جمع مردم این شهر، با بیان این‌که ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه در تمام صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی و نظام هستند، اظهار داشت: دولت‌مردان و مسئولین باید به خواسته‌های ملت توجه کرده و با بیکاری و گرانی مقابله کنند.

وی افزود: فتنه اخیر ادامه فتنه ۸۸ بود که آمریکا و اسرائیل نقش مهمی در آن داشتند و آتش زدن مساجد و حسینیه‌ها و ساختمان‌های دولتی و تخریب اموال عمومی گواه از این دارد که دشمنان اسلام همواره به دنبال براندازی نظام بوده و هستند.

حجت‌الاسلام حاتم‌نیا تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر که از سال‌ها پیش طرحریزی و برنامه‌ریزی شده بود، امید دشمنان به یأس تبدیل شد و مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کردند که باید قدردان مردم بود.

وی همچنین با اشاره به مسئله عفاف و حجاب در جامعه، گفت: حجاب، عفت و پاک‌دامنی را به دنبال دارد و استحکام خانواده را بیشتر خواهد کرد و بی‌حجابی طلاق، شهوت پرستی، لذت‌گرایی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها