امیر حاتمی:

همايش توسعه پايدار سواحل مكران اسفند ماه برگزار می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در اسفند ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 06January 2018

همايش توسعه پايدار سواحل مكران اسفند ماه برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه راهبردی وزارت دفاع با بیان اینکه اسفندماه امسال همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: قطعاً این همایش فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی خواهد بود، تا از نزدیک با فرصت­‌های بی­‌نظیر منطقه در حوزه­‌های نفت و گاز و پتروشیمی، ترانزیت و حمل و نقل گردشگری و توسعه شهر‌های جدید و... آشنا شوند. 

دبير ستاد توسعه سواحل مكران با اشاره به برنامه­‌های دولت دوازدهم برای معرفي فرصت‌های سرمايه‌گذاری اين منطقه به سرمايه‌گذاران افزود: با عنايت به تاكيدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توسعه سواحل مكران و برنامه­‌های کلان دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، مطالعات طرح جامع پهنه­‌بندی منطقه انجام و پروژه­‌های خوبی در حوزه­‌های اقتصادی، اجتماعی در طول منطقه تعريف شده است.

وی افزايش ظرفيت پذيرش و ترخيص بار بندر شهيد بهشتی از 2.5 ميليون تن به 8.5 ميليون تن، افتتاح فرودگاه دو منظوره جاسک و... را از جمله پروژه­‌های به بهره­‌برداری رسيده در سال جاری برای توسعه سواحل مکران اعلام کرد و گفت: دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه این سواحل در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه­‌ها، زمینه حضور سرمایه­‌گذاران را در منطقه فراهم کند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها