در گفت‌و گو با دفاع پرس مطرح شد:

موانع اصلی مذاکرات ایران و 1+5 از زبان سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخصوص تشدید تحریم های اعمالی از سوی آمریکا گفت: زیاده طلبی ها، تحریم های جدید و طرح موضوعات غیرهسته ای مانع اصلی مذاکرات است.
کد خبر: ۲۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 07September 2014

موانع اصلی مذاکرات ایران و 1+5 از زبان سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس

سید حسن نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار حوزه مجلس دفاع پرس، درخصوص روند مذاکرات ایران با 1+5 و تشدید تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا اظهار داشت: زیاده طلبی آمریکایی ها و به ویژه تحریم های جدید که کاملا برخلاف مذاکرات بوده و همچنین طرح موضوعات غیرهسته ای که از سوی آمریکایی ها اعمال می شود مانع اصلی مذاکرات است.

وی در ادامه گفت: در مذاکراتی که اخیرا عراقچی و تخت روانچی انجام دادند این موضوعات مطرح شده و در صورتی که این مسائل ادامه پیدا کند فاصله ما با 1+5 زیاد می شود و نمی توانیم به نقطه نظر مشترکی با آنها برسیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس درباره مطرح شدن دوباره طرح غنی سازی 60درصد در مجلس نیز یادآور شد: هنوز برنامه ای در دستور کار مجلس نیست و باید جلسه ای با حضور تیم مذاکرده کننده در مجلس تشکیل شود و تیم مذاکره کننده بیایند و صحبت کنند و در ادامه تصمیمات جدید اتخاذ شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار