سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌‌‌‌وگو با دفاع پرس:

ساختار امنیتی تشکیلات هسته‌ای اجازه نفوذ را به هیچ کشوری نمی‌دهد

نقوی حسینی با اشاره به دستگیری جاسوسی در نیروگاه بوشهر، گفت:تلاش غربی‌ها و صهیونیستها برای جاسوسی از تاسیسات هسته‎ای امری طبیعی است؛ ولی ساختار امنیتی تشکیلات هسته‌ای اجازه نفوذ به هیچ کشوری را نمی‎دهد.
کد خبر: ۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 08September 2014

ساختار امنیتی تشکیلات هسته‌ای اجازه نفوذ را به هیچ کشوری نمی‌دهد

سید حسن حسینی نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، درباره دستگیری جاسوس اوکراینی در نیروگاه بوشهر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: از جزئیات موضوع اطلاعی ندارم. ولی اینکه غربی ها و صهیونیستها تلاش میکنند در سیستم هستهای ما نفوذ کنند و اطلاعات فعالیت های هستهای ما را منتقل کنند یک امر طبیعی است.

نقوی ادامه داد: صهیونیستها خودشان بارها اعلام کردند که می خواهند از نیروگاههای هستهای ما  جاسوسی کنند و نفوذ پهپاد اسرائیلی به داخل کشور برای جاسوسی از سایت هستهای نطنز نشان از نیات شوم آنها دارد.ولی ساختار امنیتی تشکیلات هسته ای به گونه ای است که اجازه نفوذ داده نمی شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص ملیت این جاسوس اظهار داشت: جاسوسی ملیت نمی شناسد و سازمانهای جاسوسی مثل موساد و سیا از تمامی ملیت ها برای رسیدن به اغراض خود استفاده میکنند بنابراین ملیت جاسوس دستگیر شده بیانگر دست داشتن آن کشور در فعالیت جاسوسی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار