فرمانده سپاه «عاشورا» از خانواده شهدای مسیحی و ارامنه تجلیل کرد

سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌عسگر کریمیان» فرمانده سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی، با حضور در کلیسای ارامنه، از خانواده شهدای مسیحی و ارامنه تبریز تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 07January 2018

دشمنان از اتحاد ادیان الهی در ایران اسلامی عصبانی هستندبه گزارش دفاع پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌عسگر کریمیان» فرمانده سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی، با حضور در کلیسای ارامنه و تجلیل از خانواده شهدای مسیحی و ارامنه تبریز، اظهار داشت: نیت اصلی ما از حضور در این مکان مقدس، عرض تبریک به‌مناسبت سال جدید میلادی و عرض احترام به ساحت مقدس شهدای ارامنه است که دوشادوش همرزمان مسلمان خود جنگیدند و از مرز پر افتخار کشورشان دفاع کردند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که همه ادیان الهی زیر پرچم جمهوری اسلامی و در کنار یکدیگر با صلح، صفا و انسجام ملی زندگی می‌کنند و دشمن از این اتحاد عصبانی است.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: به تأسی از رهبر عزیزمان در محضر شما ارامنه بزرگوار حضور یافتیم تا این اتحاد و همدلی بیش از گذشته نمایان شود.

وی افزود: به تعبیر ولی امرمان، امروز از هرگلویی که ندای اختلاف برآید آن گلو خائن است.

سردار کریمیان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ منافع انقلاب و فدایی همه‌ی ایرانیان است و در هرجا که بحران و مشکلی بوده سپاه در صحنه حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار