بازخوانی رویدادی از عملیات «کربلای ۵» در دی‌ماه سال ۱۳۶۵؛

پیام حاج «قاسم سلیمانی» به خانواده‌های شهدای استان کرمان

حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: یاران رشید و شجاع و فداکار که زبان از ذکر حماسه و رشادت‌های آن‌ها قاصر است. کسانی‌که مصداق عینی «فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقِینَ» خدا بوده‌اند، کی زبان قاصر و قلم شکسته می‌تواند این اوصاف را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۲۷۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 13January 2018

پیام حاج «قاسم سلیمانی» به خانواده‌های شهدای استان کرمانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، در رابطه با عملیات ظفرمند «کربلای ۵»، در مراسم تشییع باشکوه پیکر‌های پاک و مطهر شهدای اسلام که دی‌ماه سال ۱۳۶۵ برگزار شد، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

تا آخرین لحظه حیات‌مان و تا آخرین قطره خون‌مان، همانند شهیدان‌مان درصحنه نبرد می‌مانیم و تا انتقام خون پاک و به ناحق ریخته آنان را نگیریم، آرام نخواهیم گرفت.

امت حزب‌الله و شهیدپرور استان کرمان! فرزندان شما در جبهه‌های حق علیه باطل، عاشورا به پا کرده‌اند و با عشق خدایی خویش همه کفار ومشرکین را درهم می‌نوردند.

دنیای اسلام منور است، کشور اسلامیان نورانی است، نوری که خورشید را خجل کرده و ماه را شرمسار و نورانیتش متجلی از انوار خدا و نور شهدا است.

امت شهید پرور و رنج کشیده عزیز استان کرمان! از صحنه نبرد اسلام علیه کفر مطلبی را تقدیم‌تان می‌کنم، بدانید که امام زمان (عج)، یاران، لشکریان و فرماندهان شجاعی را از دست داد و فدای اسلام عزیز کردند.

یاران رشید و شجاع و فداکار که زبان از ذکر حماسه و رشادت‌های آن‌ها قاصر است. کسانی‌که مصداق عینی «فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقِینَ» خدا بوده‌اند، کی زبان قاصر و قلم شکسته می‌تواند این اوصاف را به نمایش بگذارد.

سردارانی، چون حاج «قاسم میرحسینی» معاون لشکر [۴۱ ثارالله]، خط شکن همه میدان‌های نبرد و میهمان مردم کرمان و شهیدی، چون حاج «یونس زنگی‌آبادی» سوخته‌دلی مؤمن و مجاهد فریادرس بسیجیان در همه صحنه‌ها، آب خنک کننده همه آتش‌های کوران جنگ، شهید حاج «علی محمدی» فرمانده گردان خط شکن، آن مرد متعهد و همیشه ذاکر خدا، شهید «علی عابدینی» فرمانده گردان غواص حضرت رسول (ص) که زخم‌های بدنش از عملیات قابل شمارش نبود، شهید «محمدرضا قربان‌زاده» فرمانده گردان سیدالشهداء (ع)، شهید «مشایخی» مخلص لشکر ثارالله، شهید حاج «مهدی زندی» پاسدار نمونه سپاه پاسداران، شهید «علی ژاله»، «مهدی تهامی» و همه شهیدان پاسدارا بسیجی لشکر از مردان خدا بودند.

رزمندگان لشکر آن‌گونه که در شب قبل از عملیات باهم بیعت کردیم، اینک بار دیگر با همه شما عزیزان‌مان و سرداران رشیدمان و امام کبیرمان، شما ملت الهی و عزیزمان بیعت می‌کنیم که تا آخرین لحظه حیات‌مان و تا آخرین قطره خون‌مان همانند شهیدان‌مان در صحنه نبرد بمانیم و تا انتقام خون پاک و بنا حق ریخته آنان را نگیریم، آرام نگیریم.

ملت عزیز! آن‌ها که آرزوی‌شان شادی امام و شما ملت عزیز بود، با خون‌شان این شادی را که پیروزی‌های مبارک با رمز «یازهرا (س)» [عملیات] «کربلای ۵» بود هدیه کردند. این حقیر شهادت‌شان را به امام عصر (عجل‌الله تعالی) و امام امت و شما ملت عزیز و خانواده‌های محترم‌شان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم

قرارگاه لشکر ثارالله «قاسم سلیمانی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار