رئیس ستاد دهه فجر شهرستان «مهدیشهر»:

رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال در راستای امیدآفرینی باشد

حجت‌الاسلام «محمد بارانی» گفت: امسال برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد امید‌آفرینی در جامعه برگزار شود.
کد خبر: ۲۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ - 16January 2018

رویکرد برنامه های دهه فجر در راستای امید آفرینی باشد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان «مهدیشهر»، در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر این شهرستان، رویکرد برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مهدیشهر را تشریح کرد.

وی بصیرت افزایی را مهم‌ترین و اولین رویکرد برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر عنوان کرد و اظهار داشت: تبیین نقش رهبری در حرکت و رشد انقلاب اسلامی، نشان دادن پایداری مردم در تداوم انقلاب و تبیین ماهیت انقلاب برای نسل جوان باید مد نظر قرار بگیرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، تبیین شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و معرفی شاخصه‌های انقلابی‌گری و تفاوت آن با افراطی‌گری و تسامح را از دیگر موارد بصیرت‌افزایی دانست. 

حجت‌الاسلام بارانی، امیدآفرینی را از دیگر رویکردهای مهم برنامه‌های دهه فجر مهدیشهر مطرح کرد و ادامه داد: همان‌گونه که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بر امید بخشی در جامعه تأکید دارند و با توجه به آشوب‌های اخیر، باید رویکرد برنامه‌های امسال به ویژه برنامه‌های فرهنگی، بیشتر در راستای امیدآفرینی و معرفی دستاورهای انقلاب اسلامی ایران باشد.

وی به دستاورهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: قبل از انقلاب در سمنان به عنوان مرکز استان حتی یک شهرک صنعتی و یا یک دانشگاه هم نداشتیم اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها و شهرها هم دانشگاه و شهرک‌های صنعتی داریم.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، دشمن‌شناسی را از دیگر رویکرد برنامه‌های دهه فجر خواند و اظهار داشت: در همین راستا باید درک مردم را در زمینه استکبارستیزی تعمیق دهیم و ضرورت تأثیر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای مقابله با دشمن را تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام بارانی وحدت و انسجام ملی را چهارمین رویکرد برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: برنامه‌ها و سخنرانی‌های دهه فجر به گونه‌ای نباشد که چپ و راست را بکوبند، بلکه باید همه گروه‌ها با هر سلیقه‌ای در جشن انقلاب اسلامی خود را سهیم بدانند.

وی تبیین اقتدار نظام برای نسل جوان را از رویکرد دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: جوانان نیاز به نشاط دارند که باید جمع خاکستری را با اجرای برنامه‌های نشاط آور و متنوع جذب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها