امیر حاتمی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

اعزام تیمی برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند/ بنای مذاکره‌ در حوزه برنامه موشکی را نداریم

وزیر دفاع در واکنش به ادعای اخیر وزیر امور خارجه آلمان گفت: راجع به برنامه موشکی، ما هیچ صحبتی نداشتیم و بنا نداریم داشته باشیم.
کد خبر: ۲۷۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ - 17January 2018

بنای مذاکره‌ در حوزه برنامه موشکی نداریم / تیمی برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند فرستاده‌ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: اجازه بدهید بودجه تصویب شود. فرقی بین نیروهای مسلح و بقیه وجود ندارد. آن چیزی که دولت برای همه پیشنهاد کرده، 10 درصد است. در مجلس بحث‌های دیگری مطرح است و باید ببینیم چه تصویب می‌شود.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که سخنگوی وزارت خارجه آلمان ادعا کرده که توافق شده بین ایران، فرانسه، انگلیس و آلمان مذاکراتی درباره برنامه موشکی ایران خارج از برجام انجام شود، موضع شما چیست؟ گفت: این را باید از وزیر خارجه بپرسید. من در جریان نیستم.

وی افزود: راجع به برنامه موشکی، ما هیچ صحبتی نداشتیم و بنا نداریم داشته باشیم.

حاتمی همچنین درباره ناوشکن دماوند خاطرنشان کرد: تیمی را برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند فرستاده‌ایم؛ دو نفر از پرسنل دماوند در اثر این اتفاق مفقود شده اند که هنوز پیدا نشده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار