نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای روحانی «نهاوند» با حضور وزیر اطلاعات

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس گفت: یادواره شهدای روحانی و فرهنگی شهرستان «نهاوند» با حضور وزیر اطلاعات در مصلی این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ - 17January 2018

برگزاری یادواره شهدای روحانی «نهاوند» با حضور وزیر اطلاعات«حسن بهرام‌نیا» نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در همدان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس به خصوص هشت هزار شهید گران‌قدر این استان و به ویژه شهدای شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به مناسبت‌های مختلف در طول سال و همچنین تقدیم شهدا از اقشار مختلفی همچون بازاریان، فرهنگیان، روحانیون، بسیجیان و دانش‌آموزان مراسم‌های بزرگداشتی با نگاه قشری به صورت مداوم و سالانه در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز هر آن‌ چه داریم به برکت خون پاک شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس است افزود: باید تلاش کنیم تا با معرفی شهدا بتوانیم بخشی از دلیرمردی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس را به جامعه امروز معرفی کنیم.

بهرام‌نیا با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب تصریح کرد: باید بیش از پیش به دنبال بیان و شناساندن شایستگی‌‎ها و برجستگی‌های غیور مردان و شیردلانی باشیم که در طول دوران هشت سال حماسه و ایثار درس آزادگی و گذشت را به همگان آموختند.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی شهدا را میراثی گران‌بها برای همه تاریخ خواند و یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا بدون شک یکی از راه‌های مناسب در جهت معرفی این عزیزان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی و فرهنگی در «نهاوند» خاطرنشان کرد: قشر روحانیت و فرهنگیان نقش به‌سزا و ویژه‌ای را در طول انقلاب ایفا کرده و از این رو باید همواره قدردان این اقشار بود.

بهرام‌نیا در پایان همچنین با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌ «سید‌محمود علوی» وزیر اطلاعات به عنوان سخنران ویژه در یادواره شهدای روحانی و فرهنگی شهرستان نهاوند حضور خواهد داشت متذکر شد: این یادواره روز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه از ساعت 15 با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها