تجری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایجاد جریان تکفیری داعش برای اسلام‌هراسی در اروپا بود

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی قدرت جهان اسلام را تهدیدی بزرگ برای منافع‌شان می‌دانند، گفت: حامیان تروریست در منطقه، قدرت مسلمانان را برای منافع خود تهدیدی بزرگ می‌دانند و به همین دلیل می‌خواهند با سیاه‌نمایی به جهان بگویند که اسلام مروج جنگ و خشونت است.
کد خبر: ۲۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰ - 18January 2018

به راه انداختن جریان تکفیری داعش به منظور اسلام‌هراسی در اروپا بود«فرهاد تجری» عضو کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه تضعیف قدرت و نابودی دشمنان مسلمانان در گرو اتحاد کشورهای اسلامی است، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد تفرقه میان مسلمانان سال‌هاست که درصدد هستند با ایجاد شکاف میان کشورهای اسلامی، قدرت مسلمانان را تضعیف و درنتیجه به اسلام ضربه بزنند. آمریکایی‌ها قدرت مسلمانان را برای منافع خود تهدیدی بزرگ می‌دانند و به همین دلیل می‌خواهند با سیاه‌نمایی به جهان بگویند که اسلام مروج جنگ و خشونت است، به‌راه انداختن جریان تکفیری داعش به منظور اسلام‌هراسی در اروپا بود.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه قرآن کریم كشتن يک انسان‌ را مساوی با كشتن تمام مردم معرفی می‌كند، ادامه داد: عربستان که خود را داعیه دار اسلام می‌داند با چشم بستن به روی احکام الهی و مرتکب شدن جنایات در عراق، سوریه و یمن نشان داده است که مطیع دستورات کشورهای غربی است.

وی اقدام ضد انسانی داعش در عراق و سوریه را هشدار برای تمام کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هدف گروه تکفیری داعش، احاطه بر تمام کشورهای اسلامی بود و اینکه برخی گمان می‌کنند مقصود این گروه فقط حمله به عراق و سوریه بود، ریشه در عدم آگاهی نسبت به توطئه‌های حامیان این گروه جنایتکار دارد.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی پیروزی علیه داعش را باعث تسکین دل آزادگان جهان دانست و تصریح کرد: نباید با خروج تروریست‌ها از عراق و سوریه، مقاومت علیه این گروه متوقف شود چراکه عقب‌نشینی در مبارزه با تکفیری‌ها به آن‌ها اجازه تجدید قوا و آماده شدن برای ایجاد ناامنی در کشورهای مسلمان را می‌دهد.

عضو کمیسیون اصل 90 شهامت، دشمن‌ستیزی و مقاومت مدافعان حرم را برگرفته از صفات رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مبارزه با دشمنان اسلام و حمایت از مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی از بزرگ‌ترین رسالت‌های جمهوری اسلامی است که از بدو ظهور انقلاب تاکنون به حفظ  و انسجام این وظیفه انسانی کوشیده‌ایم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار