برگزاری یادواره سرلشکر خلبان شهید «اصغر هاشمیان» در اصفهان

کنگره بزرگداشت سرلشکر خلبان شهید «اصغر هاشمیان» پنج‌شنبه 28 دی‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ - 17January 2018

کنگره بزرگداشت سرلشکر خلبان شهید اصغر هاشمیان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، کنگره بزرگداشت سرلشکر خلبان شهید «اصغر هاشمیان کربکندی» در اصفهان برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه با عنوان «پرواز تا خدا» پنج‌شنبه 28 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در ورزشگاه شهدای کربکند دولت‌آباد اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی سخنران، حاج ابوذر بیوکافی مداح و محمد رحمان نظام اسلامی مجری این کنگره بزرگداشت خواهند بود.

اصغر هاشمیان در سال 1331در کربکند اصفهان به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده بود و تا 7 سالگی در اصفهان زندگی می کرد سپس با خانواده خود راهی تهران شدند.

سردار سرلشکر خلبان شهید اصغر هاشمیان پس از طی مراحل تحصیلی مختلف و قبولی در دانشگاه در شهر تگزاس آمریکا مشغول به تحصیل شد. هاشمیان در آنجا ایمانش را شدیداً حفظ کرد و حتی دو نفر را در آمریکا تحت تأثیر خود و دین مبین اسلام قرار داد و آنها را مسلمان کرد.

شهید هاشمیان که از نیروهای انقلابی و همراهان امام خمینی (ره) بود به همراه سرلشکر جاوید الاثر خلبان شیرعلی آزادیان در 14 مهر 1360 در ام القصر عراق مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد و هیچ وقت بدن پاک این شهید به وطن باز نگشت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار