استاندار کرمانشاه:

بسیج دستاورد بزرگ انقلاب است

استاندار کرمانشاه بسیج را دستاورد بزرگ انقلاب دانست و بر لزوم معرفی این دستاوردها به نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ - 18January 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز پنج شنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه فجر باید مردمی باشد چرا که انقلاب متعلق به همین مردم است، مردمی که هر زمان احساس می‌شود نیاز به حضورشان است با تمام وجود از انقلاب پاسداری می‌کنند.

وی ابراز داشت: در این راستا باید دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد، صاحبان کارخانه و... به صورت ویژه در این جشن‌ها مشارکت داشته باشند و در این راه از محل اعتبارات هزینه کنند.

استاندار کرمانشاه جشن‌های امسال را حائز حساسیت‌های ویژه دانست و تصریح کرد: لازم است دستاوردهای انقلاب را به مردم به خصوص دهه هفتادی‌ها بیشتر معرفی کنیم.

وی ادامه داد: حوادث اخیر نشان می‌دهد، شاید مسئولین در معرفی دستاوردهای انقلاب و معرفی آن‌ها به نسل جوان و دهه هفتادی‌ها کوتاهی کرده باشند.

بازوند اذعان داشت: حداقل 40 دستاورد انقلاب را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و به جوانان بگوییم که این انقلاب با خون شهدا و بزرگان بسیاری به ثمر نشسته است.

وی گفت: دشمنان اسلام به خصوص مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان وقتی احساس می‌کنند که نمی‌توانند اجماع علیه جمهوری اسلامی را شکل دهند. نقشه‌های شومی را برای جوانان ما طراحی می‌کنند اما مردم با بصیرت و آگاه هیچگاه به آن‌ها اجازه سوء استفاده را نمی‌دهند.

استاندار کرمانشاه رهبر انقلاب اسلامی را بزرگترین دستاورد انقلاب معرفی کرد و ابراز داشت: اینکه در حال حاضر در غرب آسیا تنها جزیره امن هستیم، بخاطر مدیریت این دستاورد بزرگ است که در هیچ کجای دنیا این رهبری قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: ارج نهادن به رای مردم و حضور مردم در صحنه های حساس که سرمایه های اجتماعی هستند از دیگر دستاوردهای انقلاب هستند.

بازوند افزود: همچنین بسیج دستاورد بزرگی انقلاب است که در مواقع حساس وارد شده و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و همین بسیج و حضور مردم هشت سال جنگ نابرابر را اداره کرد.

به گفته بازوند حمایت از محرومین که در سیاست‌های کلان نظام توسط رهبر به قوای سه گانه ابلاغ می شود، از دستاوردهای بزرگ این انقلاب محسوب می شود.

وی گفت: احیاء فرهنگ خودباوری نیز دستاورد بزرگی است که فرزندان این مرز و بوم به جایی رسیده اند که در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری اتفاقات مهم را رقم می زنند.

استاندار کرمانشاه، دستاوردهای انقلاب را یادگار امام (ره) دانست و افزود: در این راستا پاسداشت و حفظ آن واجب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار