علی فریدونی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شغل و خانه شهدا سوژه عکاسی است/ ابعاد زندگی شهدا کمتر عکاسی شده است

عکاس دوران دفاع مقدس با اشاره به لزوم پرداختن عکاسان به خانواده‌های شهدا، گفت: شغل و خانه شهدا سوژه عکاسی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۷۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 18January 2018

«علی فریدونی» عکاس پیشکسوت دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به لزوم توجه عکاسان به ابعاد اجتماعی دفاع مقدس اظهار داشت: هنوز سوژه های زیادی از دوران دفاع مقدس وجود دارد که مورد غفلت رسانه ها قرار دارد.

این عکاس پیشکسوت دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سوژه‌های زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود دارد که قابلیت مستندسازی دارد و امروز مورد غفلت مستندسازان قرار گرفته است.

فریدونی عنوان کرد: امروز مورد توجه قرار دادن ایثارگران، خانواده های شهدا، رزمندها، مادران و پدران شهدا یکی از اولویت هایی است که باید عموم مردم آن را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: عکاسی از خانواده های شهدا نگاه ها و ایده های جدیدی به عکاسان می دهد و اصولاً این نوع عکاسی هیچ گاه تکراری نیست چون زندگی انسان ها داستان های زیادی دارد.

این عکاس دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عکاسان جوانان کشورمان هنوز سوژه‌های زیادی برای کار درباره دفاع مقدس دارند. این رسالت بر دوش عکاسان امروز است که باید آن را برای نسل آینده روایت کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار