سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر توسط ناجا نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ - 21January 2018

افزایش 12 درصدی کشفیات موادمخدر توسط نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش روسای پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی نسبت به سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته که بخش عظیمی از این کشفیات در مرزهای شرقی کشور انجام شده است.

وی انسداد مرزها، کنترل و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور را از جمله برنامه‌های مهم نیروی انتظامی برشمرد و گفت: هدف از برگزاری همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر، بررسی اقدامات انجام شده و اولویت‌های این پلیس در آینده است.

فرمانده ناجا افزود: از جمله برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۷ تقویت گلوگاه‌های بین شهری، استفاده از سگ‌های موادیاب، بروزرسانی تجهیزات مشخص‌ساز مواد مخدر و آموزش کارکنان پلیس مواد مخدر و تبدیل آ‌ن‌ها به پلیس حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: برخورد با باند‌ها و سرشاخه‌های مواد مخدر، جمع آوری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر نیز از جمله‌ برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر است. پلیس همواره آمادگی خود را جهت جمع‌آوری معتادین متجاهر اعلام کرده و اگر مسئولین مکان‌هایی برای این معتادین تهیه کنند، پلیس ظرف چند روز آن‌ها را جمع‌آوری خواهد کرد.

سردار اشتری در ادامه به پلمب کمپ‌های غیرمجاز ترک مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: پلیس با کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز برخورد جدی خواهد داشت و اگر گزارشات مردمی در این خصوص به نیروی انتظامی داده شود، بررسی و در صورت صحت، برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه تمام تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد با باند‌‌ها و شبکه‌های مافیای مواد مخدر است، افزود: امروز ورود مواد مخدر از مرزهای زمینی به مرزهای دریایی و هوایی رسیده است و این امر می‌طلبد تا تجهیزات پلیس بروزرسانی و تقویت شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار