ابراهیم نکو:

قصد امارات مخدوش کردن نام خلیج همیشه فارس است که به طور حتم در این کار ناکام خواهد بود

مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید هر چه زودتر مراتب اعتراض خود را به گوش مقامات بین‌المللی فوتبال برسانند و این ادعای امارات را با جدیت پاسخ دهند.
کد خبر: ۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲ - 05September 2013

قصد امارات مخدوش کردن نام خلیج همیشه فارس است که به طور حتم در این کار ناکام خواهد بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابراهیم نکو با بیان اینکه ندادن پاسخ مناسب به اقدام کشور امارات در نامگذاری لیگ این کشور به نام لیگ خلیج ع.ر.ب.ی این کشور را درارتکاب به اقدامات ضد ایرانی گستاختر میکند، گفت: اگر وزارت ورزش وجوانان و وزارت امورخارجه به اقدام امارات مبنی بر نامگذاری لیگ فوتبال خود به عنوان خلیج ع. ر. ب. ی عکسالعمل درست نشان ندهند ممکن است مجدداً شاهد تکرار اینگونه اقدامات باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد شدید از تعلل مسئولان در برخورد با اقدام کشور امارات، اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید هر چه زودتر مراتب اعتراض خود را به گوش مقامات بینالمللی فوتبال برسانند و این ادعای امارات را با جدیت پاسخ دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم امارات با این اقدام خود از ورزش فوتبال انتقام سیاسی گرفت، ادامه داد: طبق قوانین بینالمللی ورزشی، دولتها نمیتوانند با ورزش برخورد سیاسی داشته باشد و از آن سوءاستفاده سیاسی کنند اما امارات به رغم آگاهی از این امر برخوردی مغرضانه با مقوله ورزش کرد.

وی افزود: چندی پیش نیز یک داور صاحب نام ایرانی دچار این برخوردهای سلیقه ای سیاسی شد و از گرودنه قضاوت مسابقات تنیس در آمریکا حذف شد و اجازه ورود به آمریکا را نیافت. همه این اقدامات اجزای یک پازل ضد ایرانی است.

ابراهیم نکو تاکید کرد: کشورهای کوچکی مثل امارات در حد و اندازهای نیستند که به جمهوری اسلامی توهین کنند. قصد این رژیم عربی غیر مردمی تلاش برای مخدوش کردن نام خلیج همیشه فارس است که به طور حتم در این کار ناکام خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها