پیام معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پی درگذشت «علی اکبر دانشور»

سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» با صدور پیامی درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» از رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۳۱ عاشورا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ - 28January 2018

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با صدور پیامی درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» از رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۳۱ عاشورا را تسلیت گفت.

متن پیام «سردار پورجمشیدیان» به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أنا لله وانا الیه الراجعون

خبر درگذشت همرزم و هم سنگر دوران دفاع مقدس، سردار سرافرازحاج «علی اکبر دانشور» موجب تأسف وتأثر همه دوستان و نیروهای انقلاب گردید.

او در طول حیات با برکت خویش لحظه‌‌ای از تلاش و مجاهدت در راه خدا و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه غافل نشد. فداکاری‌‌های او در دوران دفاع مقدس و در راه ایجاد امنیت در شمال‌غرب کشور در کنار مردان بزرگی همچون سردارن شهید آقا «مهدی باکری» و حاج «احمد کاظمی» هرگز از خاطرها فراموش نمی‌‌شود، توفیق خادمی حضرت سالار شهیدان (ع) در ستاد عتبات عالیات و خدمت به زائران اربعین حسینی در سال‌های اخیر، افتخار بزرگی است [که] موجب سرافرازی این مرد بزرگ در پیشگاه حضرت صدیقه‌ی طاهره زهرا مرضیه (سلام الله علیها) خواهد شد.

اینجانب این مصیبت را صمیمانه و با دلی اکنده از اندوه خدمت مردم شریف آذربایجان و تبریز قهرمان و اهالی مؤمن سردرود و خاصه خانواده محترم و دوستان و همرزمانش تسلیت عرض می‌‌کنم. روحش شاد و راهش مستدام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار