نویسنده کتاب «راز پیروزی» خبر داد؛

بررسی نقش معادلات الهی در پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در کتاب «راز پیروزی»

«عباس عباسی» گفت: کتاب راز پیروزی در هفت فصل با اشاره به نقش متغیرات دینی و معادلات الهی در پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تنظیم و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۲۷۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ - 30January 2018

بررسی نقش متغیرات دینی و معادلات الهی در پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در کتاب «راز پیروزی»«عباس عباسی» نویسنده کتاب «راز پیروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، پیرامون کتاب تازه انتشار یافته خود اظهار داشت: دفاع مقدس در زمینه­‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و... توانسته معادلات جهانی مرسوم و معمول را برهم زند و تحلیل­‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب کند.

وی افزود: دشمنان، علی‌رغم در اختیار داشتن ابزار، تکنولوژی و متخصصان مجرب و عقبه استراتژیک قوی و به‌کارگیری تفکر و تجربه حاکم دانشمندان جنگ جهانی اول و دوم، در برابر ایثار و پایمردی رزمندگان و مردم سلحشور ایران اسلامی سر تسلیم فرو آوردند و حاکمیت اسلام و اعتقاد را در زندگی یک ملت آگاه و سراپا شور و حماسه نظاره کردند.

عباسی گفت: همه­‌ استکبار، اعم از غرب و شرق با تمام امکانات و اطلاعات و تئوری­‌های خود، به کمک رژیمی آمدند که هدفش از تجاوز همه جانبه و آشکار به ایران اسلامی، محو آثار و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی در جهان بود. اما به حول و قوّه الهی و با رهبری‌­های پیامبرگونه امام راحل، رزمندگان اسلام با تولید معادلات الهی و وارد کردن متغیرهایی چون ولایت­‌پذیری، توسل و توکّل، روحیه شهادت‌طلبی، صبر و استقامت و وحدت عملی، نرم‌افزاری تولید کردند که با نرم‌افزار‌های مرسوم جهان کاملاً متفاوت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این کتاب سعی شده است تا بر اساس آیات قرآن کریم، روایات معصومین و فرمایشات حضرت امام (ره)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و همچنین مصادیقی از رزمندگان و شهدا، در حد وسع به این تغییرات دینی و معادلات الهی پرداخته شود و به برجسته­‌ترین متغیرات و عناصری که باعث پیروزی در دفاع مقدس شدند، اشاره شود. امید است نسل فعلی و نسل­‌های آینده با مطالعه و به‌کارگیری این ارزش‌­های ولایی، قرآنی و دینی، بستر حکومت امام عصر (عج) را فراهم نموده و برای همیشه کشور اسلامی به‌عنوان پرچم­‌دار حکومت اصیل اسلامی را در برابر دشمنان واکسینه کنیم.

خاطرنشان می‌شود، کتاب «راز پیروزی» در هفت فصل با اشاره به نقش متغیرات دینی و معادلات الهی در پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تنظیم و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار