با حضور امیر پوردستان؛

پیکر امیر «نادر نراقی» در تهران تشییع شد

مراسم تشییع پیکر امیر سرتیپ دوم پزشک «نادر نراقی» صبح امروز در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ - 30January 2018

پیکر امیر «نادر نراقی» در تهران تشییع شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، پیکر امیر سرتیپ دوم پزشک «نادر نراقی» رییس سابق اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش صبح امروز در اداره بهداشت و درمان نزاجا برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم «شهنام بابلی» رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه آجا حضور داشتند.

امیر پوردستان در این مراسم گفت: دکتر نراقی همانند سربازی فداکار در تمامی عرصه‌های دوران دفاع مقدس و پس از آن حضوری چشمگیر داشت و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: وی خدمت‌رسانی را وظیفه مهم خود می‌دانست و در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اقدامات موثری را به یادگار گذاشته است.

امیر پوردستان با بیان اینکه امروز نراقی در خصوص طرح‌های مردم‌یاری فعالیت‌های بسیار مطلوبی را انجام داده است، تاکید کرد: از خدمات ارزنده پزشکی مرحوم نراقی، اعزام گردان‌های پزشکی با تجهیزات مناسب به مناطق محروم و کم برخوردار بود که در دوران خدمتی ایشان انجام شد.

امیر پوردستان تصریح کرد: زنده‌یاد دکتر نراقی به جهت شغل پزشکی خود طرح رسیدگی به سربازانی که دچار مشکلات ارتوپدی بودند را در دستور کار خود قرار داد و بصورت رایگان سربازان بی‌بضاعت را معالجه می‌کرد. دکتر نادر نراقی علم و دانش نظامی و پزشکی را به خوبی می‌دانست و تمامی توان خود را برای انجام فعالیت‌ به کار می‌بست.

وی در پایان گفت: امیر نراقی از پزشکان برجسته و مجرب ارتش بود که خدمات شایسته ایشان در اذهان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار