بازدید امام جمعه کرمان از پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع)

حجت‌الاسلام‌ «حسن علیدادی سلیمانی» امروز از طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) که در کرمان در دست اقدام است، بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 30January 2018

کار بازسازی عتبات عالیات، یک کار جهادی استبه گزارش دفاع پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، حجت‌الاسلام‌ «حسن علیدادی سلیمانی» امام جمعه کرمان در بازدید از پروژه «معراج» (طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع)) که در کرمان در دست اقدام است، خطاب به دست‌اندرکاران این پروژه اظهار داشت: شما در یک میدان جهادی کار می‌کنید و گزارش‌هایی که به بنده داده شد، مرا شیفته زیارت این مجموعه از نزدیک کرد.

وی افزود: از لحظه ورود به این مکان، 2 موضوع جذاب ذهن مرا به خود مشغول کرده است، یکی اخلاص دست اندرکاران که در هر کاری باشد، تأثیر عجیبی در فرآیند کار دارد و خدا برای کسانی که مجاهدانه تلاش کنند، راه‌های بسیاری را برای ادامه موفقیت کار، باز می‌کند.

وی در ادامه، دومین نکته جذاب را، گرد آمدن ظرفیت‌های علمی و مهندسی دانست که بخشی از آن معجزه‌آسا اتفاق افتاده و کار برای حضرت سیدالشهداء (ع) با انگیزه‌های پاک، این معجزه را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: این ظرفیت علمی می‌تواند منشأ برکات فراوانی شود و نباید در همین‌جا متوقف شود.

وی ادامه داد: ان شاءالله این گنبد به مبارکی و با دقت هر چه تمام‌تر ساخته می‌شود، لکن باید از این فکر و تجربه بهره‌برداری‌های مناسب در حوزه‌های مختلف صورت پذیرد.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: راه را باز کنید که دانشجویان فنی و مهندسی بیایند کار شما را از نزدیک ببینند تا در ذهن‌شان تأثیر مثبت بگذارد و آن‌ها را به چهره‌های مطرح تبدیل کند.

وی دارا بودن تجربه، اخلاص و بالا بودن سطح علمی پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) را از ویژگی‌های این طرح برشمرد و گفت: در این پروژه مدیریت عالی، اخلاص بالا، علم قابل توجه و تجربه ستودنی، با هم معجونی درست کرده که در قالب یک کارگاه، پشتوانه‌ای برای استان کرمان و کشور است و باید ضمن حفظ آن در تسری دادنش به سایر نقاط کشور تلاش شود.

امام جمعه کرمان با تشکر و تقدیر از دست اندرکاران این پروژه، تأکید کرد: آن‌چه در کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع)در کرمان و همچنین مقاوم‌سازی حرم مطهر در کربلا اتفاق می‌افتد، ثبت و ماندگار شود.

خاطرنشان می‌شود در جریان این بازدید، «علی مهاجری» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، توضیحات مفصلی را پیرامون نحوه مقاوم‌سازی و بازسازی حرم مطهر حضرت سیدالشهداء (ع) بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها