رمضانی در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین مطرح کرد؛

قدس قابل تقسیم نیست/ استمرار مقاومت و انتفاضه نیازمند وحدت جریان‌های فلسطینی است

رییس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه قدس شریف قابل تقسیم نیست، گفت: استمرار مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین نیازمند وحدت گروه‌های فلسطینی است.
کد خبر: ۲۷۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ - 31January 2018

قدس قابل تقسیم نیست/ استمرار مقاومت و انتفاضه نیازمند وحدت جریان‌های فلسطینی استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، رمضانی رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: استمرار مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین راه حل‌های بی‌بدیلی است که می‌تواند جریان‌های وا داده درون فلسطین و جریان‌های خارج از فلسطین در جلوگیری از توسعه طرح‌های صهیونیست‌ها کمک کند.

وی گفت: راه حل ماندگاری مقاومت و انتفاضه وحدت در جریان های فلسطینی است؛ سه جریان  جهاد اسلامی، حماس و تشکیلات خودگردان فلسطین باید حول محور فلسطین و مساله مسجد الاقصی و قدس به توافق برسند.

وی تاکید کرد: قدس قابل تقسیم نیست؛ قدس شرقی و قدس غربی نداریم. هیچ مذاکره ای در مورد قدس پذیرفتنی نیست.

رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تصمیم ترامپ در خصوص قدس تهدیدی است که تبدیل به فرصت بی بدیل برای امت اسلامی شده است، گفت: این اقدام ترامپ موجب وحدت امت اسلامی در خصوص مساله فلسطین شده است که با این وحدت امت اسلامی می تواند ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و استراتژی بلند مدت آمریکایی ها و انگلیسی وارد سازیم.

رمضانی در ادامه رفراندوم را راه حل دیگری برای حل مساله فلسطین دانست و افزود: با بازگشت همه آوارگان فلسطینی اعم از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان فلسطینی که قبلا در فلسطین زندگی می کردند می توان رفراندوم برگزار کرد و خود فلسطینی ها سرنوشت خودشان را تعیین کنند. 

وی در پایان افزود: روزی را خواهیم دید که کل اراضی اشغالی فلسطین آزاد خواهد شد و در مسجد الاقصی نماز وحدت خواهیم خواند.

انتهای پیام/۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار