برگزاری نشست نقد 3 عنوان کتاب انقلاب اسلامی در مشهد

نشست ادبی «شمس» با محوریت نقد و بررسی کتاب‌های «آق تاریم»، «محترم خانم» و «جگر گرگ» همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ - 03February 2018

برگزاری نشست نقد و برسی سه عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در مشهدبه گزارش دفاع پرس از مشهد، نشست ادبی «شمس» با محوریت نقد و بررسی کتاب‌های «آق تاریم»، «محترم خانم» و «جگر گرگ» همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه و معرفی آثار نویسندگان کشور در حوزه انقلاب، با حضور نویسندگان و اهالی علم و ادب به مدت سه روز در مشهد برگزار خواهد شد.

اولین نشست ادبی «شمس»، روز یکشنبه 15 بهمن­ ماه ساعت 17 با محوریت نقد و بررسی کتاب‌ «آق­ تاریم» نوشته «مصطفی جمشیدی»، با حضور این نویسنده و دیگر نویسندگان مشهدی، در کتاب­فروشی به نشر واقع در خیابان امام خمینی (ره) روبروی باغ ملی برگزار می‌شود.

دومین نشست ادبی «شمس»، روز سه­‌شنبه 17 بهمن­ ماه ساعت 17 با محوریت نقد و بررسی کتاب «محترم خانم» که توسط «مرضیه ذاکری» به رشته تحریر در آمده است، با حضور این نویسنده در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی واقع در دور برگردان طبرسی حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

آخرین نشست ادبی شمس نیز با محوریت بررسی و تحلیل کتاب «جگر گرگ»، با حضور «عزت­‌الله الوندی» نویسنده کتاب و جمعی از فرهیختگان روز پنجشنبه 19 بهمن ­ماه ساعت 17 در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در بست شیخ طوسی برگزار می­ شود.

خاطرنشان می‌شود، جلسات نقد و بررسی این سه عنوان کتاب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، انتشارات «به نشر»، انتشارات «شهر بهشت» و سازمان روابط عمومی و امور بین‌­الملل کتابخانه‌ها و موزه­‌های آستان قدس رضوی برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها