جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

تربیت نیروی ولایی و انقلابی بیمه‌کننده نظام اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: ولایت مداری و کادرسازی شهدا یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌هایی است که انقلاب را بیمه کرده است.
کد خبر: ۲۷۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ - 03February 2018

تربیت نیروی ولائی و انقلابی بیمه کننده نظام اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، امروز نمایشگاه «خاکریز خاطرات» کاری از بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام با حضور جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی برپا شد، با طراحی که تداعی کننده دوران انقلاب و دفاع مقدس بود گوشه ای از رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدای این مرز و بوم در به ثمر رساندن درخت تنومند انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

سرهنگ «جمال شاکرمی» جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت های موجود در شناساندن سیره و منش شهدا و بیان رشادت های انان به دانشجویان و دانشگاهیان تلاش کنیم.

وی شهدا را رویش‌های انقلاب عنوان کرد، و گفت: ولایت مداری و کادر سازی شهدا یکی از شاخص‌ترین ویژگی هایی است که انقلاب را بیمه کرده، زیرا شهدا با ترویج «اندیشه و تفکر» امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، گامی اساسی در جهت پیشرفت این مرز و بوم برداشتند.

شاکرمی با اشاره به امنیت و اقتدار امروز کشور آن را مرهون خون شهدا دانست و اضافه کرد: در شرایط امروز که دشمن کمر همت بسته تا نسل امروز را از دستاوردهای انقلاب دلسرد کند، ضروری است که به جوانان نسل دوم و سوم انقلاب یادآور شویم که آنچه این نظام و انقلاب را بیمه کرده پایبندی شهیدان و رزمندگان این دیار به آرمان‌ها و اهداف انقلاب بود لذا باید برای حفظ و نگهداری آن از شهدا الگو بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار