مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

افتتاح فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه فجر سال ۹۷

«عبدالله ملکی» از افتتاح فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران در دهه فجر سال ۹۷ خبر داد و گفت: فاز دوم این مرکز فرهنگی شامل ساختمان اصلی است و فاز ۳ نیز به تاریخ مازندران در گذر تاریخ می‌پردازد.
کد خبر: ۲۷۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ - 04February 2018

افتتاح فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه فجر سال97

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز (یک‌شنبه) در مراسم افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که با حضور استاندار، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین نظامی و انتظامی، فرماندهان و سرداران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: این مکان که به بازسازی عملیات «والفجر ۸» می‌پردازد، شامل سه فاز است که فاز اول آن شامل ۱۷ پروژه است همزمان با ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس کشور افتتاح شد.
 
سردار ملکی با بیان این‌که مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران محل روایت‌گری عملیات «والفجر ۸» برای نسل‌های آینده خواهد بود، اضافه کرد: با افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در ایام عید ۹۷، شاهد حضور اقشار مختلف مردم جهت بازدید از این مکان هستیم.
 
وی پل غواص را یکی از پروژه‌های این مرکز دانست و گفت: ساخت این پروژه که نماد مازندران است، نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار است.
 
سردار ملکی از افتتاح فاز دوم این مرکز در دهه فجر سال ۹۷ خبر داد و گفت: فاز دوم مرکز فرهنگی شامل ساختمان اصلی است و همچنین فاز ۳ نیز به تاریخ مازندران در گذر تاریخ می‌پردازد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار