در نامه سردار «ملکی» به وزیر اقتصاد عنوان شد؛

کمبود اعتبارات بلای جان موزه دفاع مقدس / پاسداشت شهدای مازندران نیازمند توجه دولتمردان

سردار «عبدالله ملکی» در نامه‌ای به وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اجرایی نشدن وعده‌های مسئولین در خصوص جذب اعتبارات کافی برای تکمیل مرکز فرهنگی و دفاع مقدس مازندران خواستار حمایت، توجه و نگاه ویژه در این راستا شد.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 28July 2020

کمبود اعتبارات بلای جان موزه دفاع مقدس / پاسداشت شهدای مازندران نیازمند توجه دولتمردانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نامه‌ای به «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی به بیان وضعیت مرکز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان پرداخت و با اشاره به اجرایی نشدن وعده‌های مسئولین در خصوص جذب اعتبارات کافی برای تکمیل این پروژه استانی، خواستار حمایت، توجه و نگاه ویژه در این راستا شد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

محضر وزیر محترم اقتصاد جناب آقای دکتر دژپسند

سلام علیکم، خدا قوت

با احترام به استحضار می‌رساند هیچ وزیری مثل جنابعالی از وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مطلع نیست‌. از شما به عنوان همرزم شهدا و یک وزیر مازندرانی، و دوره‌ای هم به عنوان مسئول بودجه کشور، انتظاراتی بیشتر از این وجود داشت تا (با توجه به امانت‌های موقتی که دست شما است) کار و اقدام موثری، برای پاسداشت مقام ده هزار شهید  و ۳۶ هزار جانباز و آزاده استان مازندران انجام دهید.

حتما استحضار دارید که آقای دکتر نوبخت گیلانی ریاست محترم سازمان برنامه بودجه، برای موزه رشت چه بودجه کلانی را مشخص کرده و دوستان گلستانی چه بودجه ای را دریافت کردند. در ضمن یادتان باشد که من از آن روزی می‌ترسم که برای بازدید مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تشریف بیاورید، ولی دیگر هیچ قدرت اجرایی نداشته باشید. من وظیفه داشتم مراتب را جهت استحضار و یادآوری به شما اعلام کنم، مابقی با شهدا.

والسلام

برادر شما، «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها