مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران فرمانده میدانی می‌خواهد / شهرداری ساری جا خالی داد!

سردار «عبدالله ملکی» در نامه‌ای به استاندار مازندران خواستار پیگیری‌های ویژه در خصوص حمایت و حضور شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شد.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 28July 2020

تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران فرمانده میدانی می‌خواهد / شهرداری ساری جا خالی داد!به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نامه‌ای به «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران که به صورت گلایه بیان شد، خواستار پیگیری‌های ویژه در خصوص حمایت و حضور شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران شد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

محضر استاندار محترم حاج آقای حسین زادگان عزیز

سلام علیکم

پیرو جلسات ویژه (خصوصی) با حضور شما از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز دروغ و سرکار گذاشتن، از اینها چیز ندیدیم.

این آقایان باید بروند رشت و گرگان و از مسئولین شهرداری و شورای شهر آنجا که با قدرت تمام در حال ساخت موزه دفاع مقدس استان خودشان هستند کار یاد بگیرند. دیگر از جلسات پوچ، بی‌ارزش و مصوبات بی‌خاصیت خسته شدم. ظاهرا همه کارها در خط شوخی است. متاسفانه ما در استان فرمانده میدانی و تمام کننده نداریم. ما حریف این آقایان نیستیم.

ان شاءالله با شهدا

والسلام

برادر شما، «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار