دستور سردار عبداللهی برای تسریع در اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پس از بازدید از پروژه‌های بهداشت و درمان در تهران، دستور تسریع در انجام این پروژه‌ها را صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ - 05February 2018

دستور سردار عبداللهی برای تسریع در اجرای پروژه های بهداشت و درمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از پروژه‌های احداث بیمارستان‌های 300 تختخوابی روان‌پزشکی دانشگاه ایران، 160 تختخوابی رازی و 750 تختخوابی شهدای تجریش که به همت گروه‌های تخصصی و موسسات این قرارگاه در حال ساخت است، بازدید کرد.

وی پس از بازدید از روند پیشرفت پروژه‌ها با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشارکت در احداث بیمارستان‌ها در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: پیمانکاران اعم از گروه‌ها و موسسات و همچنین بخش خصوصی باید علاوه بر توجه به کیفیت کار به زمان‌بندی نیز توجه داشته باشند.

سردار عبداللهی خطاب به مدیران گفت: نباید اسیر مشکلات اداری شد و از زمان‌بندی ترسیم شده غافل شد؛ چرا که امروز کشور نیازمند بهره‌برداری از بیمارستان‌های جدید است و همه باید تلاش کنیم مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در توانمندی مدیران و مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در احداث بیمارستان‌های بزرگ شکی وجود ندارد، اظهار کرد: هر یک از گروه‌ها، موسسات و شرکت‌های خصوصی در احداث پروژه‌های بهداشت و درمان کوتاهی کنند، مجبور به عدم همکاری با آنان خواهیم شد؛ زیرا که متعهد به قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) همچنین از همکاری و تعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر کجا که تعامل و همکاری بین کارفرما و پیمانکار بوده سرعت پیشرفت کار بوده و این به نفع مردم است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها