جانشین ناحیه مقاومت شاهرود:

اتحاد، همدلی و وحدت تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب است

«حسین یارمحمدی» گفت: ما اگر می‌خواهیم بر دشمن غلبه کنیم، باید اتحاد و همدلی و وحدت خود را حفظ کنیم و با اتکا به قدرت الهی و تفکر جهادی و انقلاب که برگرفته از اسلام ناب است، این به مسیر خود ادامه دهیم.
کد خبر: ۲۷۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ - 05February 2018

انحاد، همدلی، وحدت تنها راه مقابله با دشمنان  انقلاب اسلامی

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «حسین یارمحمدی» جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود در مراسم تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا که با حضور جامعه دانشگاهیان در حرم شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه این برکات و دستاوردهای قریب به ۴۰ ساله عمر انقلاب را مدیون خون شهدا و ولایت فقیه هستیم، اظهار داشت: امام راحل با تلاش و کوشش و پشتیبانی مردم انقلابی را پایه‌گذاری کرد که شرق و غرب عالم را شگفت‌زده و انقلاب نور نام گرفت.

وی افزود: تلاش دشمنان در این سال‌ها این بوده و هست که این انقلاب را نابود یا اینکه مهار کنند و تمام این سال‌ها لحظه‌ای از توطئه و نقشه غافل نبوده‌اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود خاطرنشان کرد: همین تولید علم و دانش را دشمن برمی‌تابد و برای انرژی هسته‌ای چقدر برای ما مشکلات ایجاد کرد، اما دانشمندان ما ایستادند و دشمن را مقهور خود کردند و امروز توان موشکی ما را هدف قرار داده‌اند و این‌ها همه برای این است که ما علم نداشته باشیم، چرا علم ثروت و قدرت می‌آورد و در حدیث مشهور مولا علی علم سلطان است.

یارمحمدی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم بر دشمن غلبه کنیم، باید اتحاد و همدلی و وحدت خود را حفظ کنیم و با اتکا به قدرت الهی و تفکر جهادی و انقلاب که برگرفته از اسلام ناب این به مسیر خود ادامه دهیم و بدانیم ما همیشه در حال جهاد مقدس هستیم.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر ولایت و خون شهدا گفت: شهدا مسیر را به ما نشان دادند و ما باید با قدم‌گذاشتن در مسیر شهدا که همانا توکل و تعقل و اراده و ایمان و استقامت و انقلابی‌گری و مدیریت جهادی بود قله‌های موفقیت را طی کنیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها