دیدار معاون شهردار گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان+ تصاویر

معاون اداری مالی و معاون عمرانی شهردار گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۷۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ - 06February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، «حاجی محمد علی» معاون اداری مالی و معاون عمرانی شهرداری گرگان با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن بازدید از محوطه تپه نورالشهدای گرگان، در خصوص زیباسازی فضای موجود در این منطقه و یادمان شهدای گمنام، با جمشیدی به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهداست و هر قدمی که در این راه  برداریم در نزد خداوند اجر و منزلت دارد.

وی افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مباحث مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نباید بگذاریم این تاریخ غنی و ارزشمند تحریف شود و یا به فراموشی سپرده شود، بلکه باید این گوهر گران‌بها نسل به نسل منتقل شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: همه ما مسئولیت خطیری بر دوش داریم و باید تمام توان خود را بکارگیریم. هدف اصلی و نهایی دفاع مقدس در استان، تکمیل و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس است. این مرکز گنجینه‌ای ارزشمند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات نوجوان و جوانان ما است و هر کس به اندازه خود باید سهمی در این پروژه ارزشی استان داسته باشد.

جمشیدی بیان داشت: این مکان مقدس که وجود هشت شهید خوشنام را در دل دارد، باید به مکانی تبدیل شود که تمام جنبه های فرهنگی، مذهبی و گردشگری را داشته باشد؛ چرا که این پروژه متعلق به همه ما بوده و جز با یاری و کمک همه مسئولان به سرانجام نخواهد رسید. همچنین با بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس، می توانیم نقش استان گلستان را به صورت مطلوب به نسل سوم و نسل های بعدی منتقل کرده و این فرهنگ ارزشمند را به آیندگان به یادگار بگذاریم.

در ادامه «حاجی محمد علی» معاون اداری مالی و معاون عمرانی شهردار گفت: ما تمام عزت و آبروی خود را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم. کسانی که بهترین های خود را در راه خدا و برای دفاع از اسلام، انقلاب، خاک و ناموس خود فدا کردند. از طرفی دشمن نیز به خوبی از این مسئله آگاه است و با دسیسه‌های خود در حال کار بود و در گذر زمان قصد دارد تا از اثرات این روحیه ارزشمند و مقدس بکاهد و آن را کمرنگ کنند.

وی متذکر شد: در این برهه وظیفه ما و همه مسئولان سنگین‌تر بوده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم و همچنین برای نسل جوان  روحیه شهادت طلبی و فرهنگ دفاع مقدس را به صورت جذاب ارائه دهیم تا این نسل نیز با این فرهنگ ارزشی خوی بیشتری بگیرد. ما نیز اعتقاد راسخ داریم که می بایست به فضای موجود در تپه نورالشهدا و یادمان شهدای گمنام سر و سامانی دهیم تا در خور شأن زائرین، میهمانان و گردشگران این استان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار